28 iulie 2014

Avocatul nu ştim cărui popor

Becali reclamă nişte prosteli din penitenciar. Probabil că unii i-au furat cafeaua sau lucrarea ştiinţifică la care lucrează. * Şi atunci Avocatul Poporului bagă de seamă neîntârziat sesizarea şi purcede la o anchetă. * Adăposturile de câini n-au nici câini, nici mâncare, nici bani. * Şi atunci Avocatul Poporului se sesizează, cumpără un kil de carne şi dă de mâncare celor jde mii de câini vagabonzi din ţară. * Mii de copii sunt abandonaţi în maternităţi. Atunci intervine Avocatul Poporului. El ia pe rând fiecare copil, îl dă unei mame adoptive şi se duce şi se culcă liniştit. * La fel face Avocatul Poporului şi în cazul CFR Marfă, Bercea Mondial, Oltchim, Simona Halep. * De când există instituţia Avocatul Poporului în ţara noastră, nimeni n-a ştiut cu ce se ocupă, şi cine este Avocatul. Rar aflai că omul de-acolo, din vârful instituţiei vine la servici. * Acum, de când e Victor Ciorbea Avocat, aflăm, fără să ne intereseze, toate aventurile lui. * De ce? D-aia!!! * Ieri, duminică, ne-am dus să tăiem frunză la câini. * N-am putut. Că peste tot lătra Blaga ceva de pusul cu botul pe labe al lui Băsescu: Gata, tiranul s-a dus, sau Gata, nu mai suportăm şi multe altele. * Aceste gata cutare şi gata cutare sunt bazele economice ale României de mâine, acel mâine pe care ni-l pregăteşte inutilul PNL nou creat. * Pe urmă, pe seară, am râs de ceva. Am uitat de ce, dar nu era cu politică. De politica românească nu poţi râde toată ziua, mai e şi de plâns. * A, da, pe urmă am fost la Bran, la castel. Şi aşa mai departe.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: