02 iulie 2014

O alianţă neobişnuită

Geamul cârciumii în faţa căreia mă aflu este destul de murdar. * Nu mare lucru, nu văd mare lucru. * Acelaşi barman, George, fost spălător de maşini pe undeva prin Dr Taberei. * Mă întreabă dacă vreau ceva. Ce ceva? * Din podeaua cârciumii vapori de gaz, omul făcuse curăţenie. * Cu mătura, cu bidonul de gaz, cu Sanda, tipa după care am venit şi care lucrează pentru el. * Sanda mă întreabă: te-au externat? * Mă urc în 66 şi mă duc la Eminescu. * Un tramvai ceva şi un aprozar. * Mă gândeam s-o aştept pe Sanda cu o supă de legume. * La Foişor, la Lemne era deschis. * O ciorbă de burtă. * Apare Mihnea. * Îmi spune de alianţa dintre dulapul neamţ, Iohannis, şi Blaga, buldogul militar. * Alianţă că ce? * Bem în tăcere. * Ce bine au făcut aceste alianţe României? Nici una. * Ne-a adus micii, ospătarul ne zice că-s calzi, noi vedem tramvaiul 15 trecând spre Spitalul de Ortopedie şi ne gândim că Blaga putea să se alieze singur împotriva tuturor, nu-i trebuia şi dulapul fără sertare, Iohannis. * Ce să mai vorbim? Despre Ghenie, pictorul care a cucerit lumea. Pictorul român stabilit la Cluj. Născut acolo, care vinde cu milioane o pictură. * Pentru că azi, se pictează altfel, nu mai merg Balcicurile, Veneţiile, nudurile cu cururi mari. * Io sunt plecat cu perfuzia după mine, ar trebui s-o returnez. * Bine, o s-o las la spital şi o să plec în State, poate scriu acolo cartea vieţii mele. * Pe urmă, zice omul cu care beau, alianţa asta e aşa de hohă, nu există alianţe în ţara noastră, alianţe serioase, nu se aliază decât derbedeii ca să conducă ţara. * Trece 85 şi lasă pe uşa deschisă câteva veşti proaste. * Una e că Blaga e omul lui Băsescu. Alta e că Crin şi Iohannis sunt oamenii lui Băsescu. * Şi 85 e omul lui Băsescu. * Normal, pentru că dosarele la Băsescu sunt. * Ce să mai mâncăm? Ospătarul, Cristi,zice ceva de pastramă. Să luăm o pastramă, că tot începe ploaia. * Am luat câte 200 de pastramă, bună de altfel, sărată, cu mult zahăr, ne-am luat umbrelele şi am plecat. * Şi aşa mai departe.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: