06 martie 2014

Calatorii: Göteborg

Am ajuns si la Göteborg, al doilea mare oras al Suediei. În ciuda ploii si a frigului, orasul mi s-a parut mai frumos decît Malmö. E mai mare, are relief, fiind situat practic pe stînci, centrul e la malul marii, are tramvaie albastre si restaurante frantuzesti. Cum sa nu-l iubesti?! L-am vizitat pe vreme de zi si de noapte. Vara trebuie sa fie absolut minunat acolo, cu zile lungi pîna spre miezul noptii si cu atîtea plimbari de facut pe stînci si la malul marii.
Haios termometru, nu? Nu erau nici macar 5 grade.
 Biserica are afisaj electronic.
Biserica by night...
... and by day:
Göteborg by night...

... and Göteborg by day:

Cum se vede orasul de (mai) sus:
Göteborg, ca-n cartile postale:
Ca una-i poza prelucrata...
... si alta realitatea cenusie:
Pe lînga atîtea minunatii, am fost placut impresionata de pretul parcarii pe timp de seara si week-end: 2 coroane suedeze pe ora (30 în timpul zilei). Oh, daaa!
Iata ce am descoperit la Alfons Abergs Kulturhus (un celebru personaj literar suedez, din cartile pentru copii). Plus ca mi-a venit o idee: de ce n-am face o casa de cultura si joaca dedicata lui Nica (Ion Creanga)?
Alfons:
 Tatal lui Alfons:



Si înca una de ramas bun:

Un comentariu:

Lăsați răspuns aici: