14 martie 2014

Adevărul despre dispariţia avionului Malaezian

În avionul dispărut în Malezia erau şi doi locuitori ai satului Obedeni, jud Giurgiu. * Ei mergeau la Beijing să cultive ananas, că la ei, pe malurile Neajlovului, nu se poate din cauza obtuzităţii pescarilor din zonă, care vor doar peşte din râu nu şi fructe. * Întorşi acasă, la Obedeni, ei au povestit ce s-a întâmplat cu pasărea metalică. * Ion Pasămite, om la 60 de ani, deci exclus să mintă, povesteşte: dom'le, s-a urcat hărăbaia la zece mii de metri, că am altimetru la mine, şi deodată s-a oprit. Ne-au zis la difuzor că e control vamal deasupra oceanului şi de îndată în avion au pătruns nişte piraţi cu cagule pe faţă. Au zbierat la noi, că daţi-ne toţi banii. * Nouă atât ne-a trebuit, că n-aveam la noi decât 8 lei, opt lei, adică banii de pensia noastră comună majorată, şi ne-am sculat de pe scaunele alea cu curele, cu nu-ş ce şi i-am luat la bătaie. * După ce i-am izgonit din avion, am plecat mai departe. * Numa' că una din chinezoaicele din avion s-a îndrăgostit de colegul meu cu care mergeam la Beijing cu ananasu'. * Vasile Necesaru, om la 70 de ani, deci exclus să mintă, povesteşte: da, aşa a fost. Chinezoaica mi s-a pus în braţe şi m-a pupat. Mi-a fost ruşine, că se uita tot avionul la mine, dar am dat-o jos şi ea de jos mi-a spus că vine cu mine la ananas, adică vroia şi ea să muncească cu noi. Dar cum noi n-aveam de cultivat decât un ananas, deci puţin, pentru ea nu era loc, aşa că am azvârlit-o în ocean. * E, în clipa în care am deschis geamul s-o aruncăm, s-a iscat un aer care a tras avionul în jos. * Aşa că noi am sărit şi un curent favorabil ne-a împins spre Neajlov. Ăsta e adevărul. * Da, da, ăsta e. * Apoi, avionul s-a mia învârtit de două ori pe deasupra Clejanului şi a luat-o spre Mamaia, unde l-a pus Mazăre la carnaval. Acolo e. * Ne-a sunat Dimitrie Cantemir să ne întrebe cu ce carte să vină la mitingul de susţinere pentru Andrei Pleşu. * I-am recomandat o carte de-a lui Gabriel Liigheanu. * M-au sunat şi locuitorii din Obedeni, jud Giurgiu, ca să afle de la noi cu ce carte să vină la mitingul de susţinere al aceluiaşi intelectual. * Le-am recomandat o carte de Radu Paraschivescu. * Cu două cărţi, m-am gândit, se poate susţine un ditai filozoful. * O să vedem duminică, la 18, 30 trecute fix.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: