04 martie 2014

Ştiri pe scurt

* Am fost la Constanţa wendu' ăsta. De acolo la Olimp la Cherhana 23. Burtă de raci. Gazdă drăguţă, Claudiu, şef peste nişte bălţi.
* Seara, la teatru în Cţa, Scaiul de Feydeau. Piesă veche, ieşită din contemporaneitate, jucată aşa şi aşa. Teatru de provincie, na!!
* Noapte, petrecere la Scorpio, restaurant din Cţa elegant. Scump. Papa bun.
* Ponta şi maghiarii. La Cultură, un ungur. Şi-n Statele Unite Ministrul Culturii este un sudanez, că e minoritate. Şi-n Franţa e un magrebian de prin Maroc, d-ăla care fură piese de Dacia şi la vinde în România.
* Iese balamuc în Ucraina şi Ucraina ocupă Botoşanii, ca să restaureze casa lui Ion Creangă. Dacă nu-i acolo, fac alta. Apoi, tot ei, pe Siret în jos până la Bucureşti ca să repare scările rulante din pasajul Universităţii. Cu arma-n mână, că altfel nu merge.
* Când credeam şi noi că Bogdan Stanoevici nu-i băiat d-ăla, d-ăla e.
* PUBLICITATE. O pereche, 17 ani, blondă amândoi, se uită la mare. Noi nu i-am văzut c-am tot bătut-o zilele astea. Mă rog. Deci doi blonzi la mare. Ea îi bagă nisip în chiloţi. El zice: Câte minute am? Ea: O sută. Şi atunci el se duce şi se culcă.
* Guvernul Ponta 3 are sarcini serioase. Una din ele ar fi să-l elibereze pe Becali. A doua ar fi să-l elibereze pe Becali. A treia e ceva cu evaziunea. Nu s-a spus a cui. A lor? A noastră?
* A doua zi la mare ne-am dus la On Plonge, în golful pescarilor, adică în noul port privat. Am mâncat pastramă foarte proastă. Nu faceţi ca noi. Ploua. Vali an zis o glumă, ceva cu piraţi. Delia a râs, nouă ne-a picat paharul din mână.
* Bărcile făceau bam, bam, bam pe valurile alea.
* Ne-am urcat în maşină şi ne-am dus la altă petrecere, care avea ca temă 1 martuie. Şi dă-i şi dă-i şi aşa mai departe.
* Am băut vin de Mutaflar uite-aşa.
* PUBLICITATE. O pereche, 20 ani, blondă amândoi, stă în apa mării până la gât. Este foarte frig. Mor amândoi. El întreabă: Dar cu Andrei Năstase cum rămâne? Ea: Cum, cum rămâne? Tot ea: Rămâne bine, că nu s-au atins de banii lu' tac-su. Că aşa-i justiţia română când te acuză şi arestează de furt, nu-ţi ia banii.
* Şi ne-am distrat, şi ne-am distrat, de mama focului, că era să nu mai plecăm.
* Da' am plecat şi aşa am aflat că Guvernul Ponta 3 va cuceri Ucraina. Nu, nu Ucraina. Nu. Altceva, ni se pare că va cuceri lupta cu bunăstarea noastră. Când? Nu se ştie.
* SPORT. A fost meci egal.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: