13 martie 2014

I have a dream

Şi uite-aşa, visai că trebuie să ajung la Bruxelles. Sau la Strasbourg. Sau undeva în partea aia. * Aşa că ne-am sculat şi, la cafea, ne-am numărat banii, pentru că ideea ni se părea bună. * N-aveam bani, iar singura sută de lei era promisă unui băiat, că ceva cu maşina. * Am plâns, un vis frumos se dusese dracului. * Brusc însă, ne-am dat seama că putem ajunge la Bruxelles ca europarlamentar. * Înalt suntem, limbi străine nu vorbim, avem prin ţară diverse probleme cu DNA, cum ar fi deţinerea ilegală a pisoiului, bem vin de la Valea Călugărească, plagiatul de doctorat nu a fost dovedit şi câte şi mai câte. * Ieşim în stradă să ne facem campanie. * Vă rog şi pe dvs să mă votaţi, pentru că odată ajuns acolo, la UE, voi vorbi despre Bianca Drăguşanu, Serghei Mizil, Mutu şi gagicile, Gică Popescu şi casa lui ca mingia de fotbal, despre minciunile media, despre şoselele suspendate ale lui Oprescu, şi despre multe alte chestii fără valoare, pentru că aşa a ajuns România, o ţară fără valoare. * Aşa că,încă odată, votaţi-mă cu amândouă mâinile, că nu vă va părea rău. * Dacă nu ies, totuşi, europarlamentar, mă duc în Crimeea că-şi face armată. * Şi în fruntea ei tot ajung la Bruxelles. * Dar de ce Bruxelles, de ce am visat io taman de Bruxelles? * Nu puteam să visez că mă duc la Zimnicea? * Păi, nu, că printre proiectele mele ascunse era să vorbesc la forurile alea europene de faptul că nu suntem incluşi în programul american de Visa Weaver, şi că suntem minţiţi de externele noastre că în câţiva ani vom lua vize liber. * Şi asta vine cam aşa: nefiind pe nicio listă, Congresul american n-are cu aproba sau lua în discuţie. * Până să aibă loc votarea noastră ca europarlamentar de Bellu, că acolo stăm, ne-am dus la film, la deschiderea Dakino. * Văzut la Gală The Grand Hotel Budapesta. * Foarte frumos film. * Făcut în maniera poveştilor de carton, cu umor negru, ironie fină, cu actori care mai de care, Bill Murray, Jude Love, Willam Dafoe, Tilda Swanson şi mulţi, mulţi alţii. * Probabil că şi aşa mai departe.

Denis

Un comentariu:

  1. pe mine m-ai convins. io te votam oricum, chiar daca nu candidai. pe toate buletinele de vot o sa scriu Denis cu destu' înmuiat în tusiera.

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: