05 noiembrie 2011

Cronica de Suedia - 10

Inainte de a ataca alte Bucatarisme, le plat de résistance al Calimarii in ultimele sezoane, scriu repede o cronica. * Pai vine iarna! Zilele se scurteaza precum salariile romanilor. Magazinele fac ultimele promotii de toamna si se gaseste deja beteala, globuri si caciuli de Mos Craciun. * Am cumparat si eu o rochita de Santa Lucia pentru cea mica. Era asa de proaspata marfa ca n-o introdusesera inca in sistem (reamintesc ca in Suedia totul se gaseste in calculator), asa ca a trebuit sa astept un sfert de ceas linga casa de marcat. * De Santa Lucia se maninca un soi de macinici, precum se vede mai jos.* Trecu si Haloinu', cu droaia de copii care-au iesit la recoltat bomboane, timp de 3 zile, ca data nu e inca fixa aici. * Iarasi nervi, mai ales cind traversez strada cu bicicleta. Cica n-am prioritate, chiar daca am inceput manevra inainte ca desteptul de la volan sa apuce sa iasa din sensul giratoriu in tromba (accelereaza boul ca sa ma striveasca bine) si cu claxonul in git(zi). * Tre'sa fac o lista cu toate cele ce se gasesc "pe invers" in Suedia, de exemplu cheia care se invirte in broasca in sensul acelor de ceasornic pentru a o inchide.* Suedejii (cam toti!) sint mari amatori de muzica usoara, showuri gen "Steaua fara nume" si au si "Melodifestivalen". Acu' imi explic pasiunea pentru litoralul romanesc si-a lui Mamaie cu multi feciori.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: