12 noiembrie 2011

Bucatarisme - 9

Interzis carnivorilor si in special lu' domnu' sef! Caruia ii transmit pe aceasta cale ca am luat testul cu foarte bine, ba chiar la o proba n-am avut nici o greseala! Vorbesc despre un test la cursul meu de suedeza, se-ntelege. Ma laud, da' cine ar fi crezut ca o sa fiu vreodata in stare sa vorbesc pre suedeste 5 minute fara sa ma opresc?!
Trecind la obiectul si subiectul articolului acestuia, iata ce am bucatarit astazi, ca joi ne-au batut legumele si fructele la usa, dupa bunul obicei.
Ca sa nu se ofileasca prea tare frunzele de varza creata rosie (ca nu stiu cum ii spune pre romaneste), care la origine aratau asa:
am facut o supa-crema:
 care in bol arata asa:

Si pentru ca iarasi am primit brocoli, am facut si o budinca (flan pre frantuzeste) cu morcovi si brocoli.
Inainte de cuptor:
Si dupa:

Pozele tot pe-o parte se afiseaza, Bloggeru'asta o minca numa'la mecdonaldz??

5 comentarii:

  1. este evident ,pentru ăia de trăiţi pe glob, că, pe linie de bucătăreală, între mine şi Aida egg...zistă o "chimie"...
    acuma, sincer, toată viaţa am sperat la talentul Aidei, în a scrie...am primit un mare "niet"...Aida înseamnă, pentru mine, ca blogger, mult, nici nu vă puteţi închipui...dar, ca bucătar, cu tot respectul, promit să te scot la ce restaurant vrei, Aida, mi-eşti dragă, dar, nu VREAU să mănânc chestii de-alea, de ni le expui tu...nu am păcătuit îndeajuns, cu excepţia unor Dumnezei , atunci cînd îs extrem de nervos, nu prea am alte păcate....fato, îs carnivor până la trecerea în nefiinţă...
    În rest, normal ca ai luat examenul...poţi lua orice examen vrei tu, şi ăla de vorbit în swahili...
    Închei, nu înainte de a-ţi spune că aştept să te cunosc şi să te scoţ la o crăşmă unde se mănâncă omeneşte ... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. draga unule, ca ai devenit si unic comentator stoic de cind m-am convertit la bucatarisme. deci draga unule, de fata cu tot mapamondul aci prezent declar si sussemnez ca-ti accept invitatia, cu o conditie: ca-n crisma cu pricina sa se gaseasca una din urmatoarele bucate: snitel (de orice, numai carne sa fie), ciorba de burta/potroace/perisoare, mici, sarmale, ardei umpluti, ciulama si traditionala mamaliga.

    RăspundețiȘtergere
  3. No..... citesc si eu dar nu prea sunt multe de comentat ;) (in general) asa ca ai 2 cititori consecventi si doar 1unu scriitor.
    Ce m-a determinat sa scriu acum? Am ramas "ingrozit" la prima fotografie de aceea imi "permit" sa intreb:
    1- chestia "aia" se mananca pe bune?
    2- chestia "aia" pe bune ca e varza??? Dupa cum se vad capetele in poza.... mie imi aduce a ceva cgrengi de pelin sau matraguna.... (pe bune) si din cate stiu (imaginez) tu iti iubesti (inca) sotul.... altfel nu ai mai sta in tara aia (nu mai zic eu cum e... ca spui tu destul)
    In rest... numai de bine: s-a lasat intunericul peste noi, acusi vine glogul;), termometrul deja e la 1 cm de zero grade.... deci: "life is normal" ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ps: vad ca gatesti "pe electric"... cum te descurci cu asta?
    Intreb pentru ca am norocul sa am gaz metan si sincer nu as fi reusit vreodata sa gatesc la electric... Nevasta in schimb... are o scuza acum: ea e obisnuita invers asa ca locul in bucatarie a fost preluat de mine pana acum ceva timp ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. curat matraguna!! iti zice fata, care a trebuit sa manince tot - ca sa vezi cit de mult imi iubesc sotul! cit despre surse de incalzire... pe bune, chiar e o diferenta?? eu "gatesc" la electric de ani buni. personal ma simt mai in siguranta, pentru ca nu se infierbinta toata placa, ci doar ochiul respectiv. daca nu e oala pe ochiul aprins nu se incalzeste foarte tare. plus ca am siguranta si pentru copil, nu se "aprinde" ochiul.

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: