27 noiembrie 2011

Bucatarisme - 11

Dragi cititori si draga unule - ca te priveste personal! -, de data asta am gatit un fel de mincare pentru carnivori! Eu, nepriceputa in ale carnurilor, am preparat varza umpluta! Adica, cum vine asta varza umpluta?? Cum se umple o varza? Mi-am pus si eu aceste intrebari legitime. 
Intii de toate se trage-n poza carnea, pentru alde necredinciosii ca domnu'sef:
Zice-se carne de vitel cu 10% grasime. De la Lidl.
Se amesteca mai apoi carnea cu condimentele, laptele si ce-o mai fi fost prin reteta. Se pune varza la fiert vreun sfert de ora, se scurge, se da cep si se implementeaza amestecatura printre foile verzei care se va umfla astfel ca o gisca inainte de sacrificiu. Se taie o rosie-doua in cubulete care se arunca artistic peste varza si pe linga, plus doua linguri de unt. Se da la cuptor 40 de minute, la foc de tarie neprecizata in reteta. Rosiile apareau in retetar, dar in desfasurator au disparut, la fel si patrunjelul. De aceea s-au pripasit in ol fix inainte ca acesta sa fie exilat in cuptor. Trebuiau oare sa fie amestecate cu carnea sau puse pe fundul vasului?! Enigma sa ramina!
Poza de dinainte:
Si cea de dupa:
Si cum nici o masa nu se exista fara legume, iata reuniunea de morcovi galben, portocalii si rosu plus invitatii lor, inainte de marea tocare:

Restul e doar o ciorba de legume. Sa aveti pofta!

9 comentarii:

  1. deja sunt extaziat, ca un estet în faţa Mona Lisei...tot ceea ce conţine carne, din ceea ce ne este servit în farfurie, este bun !şi, dacă-i vorba de carne, poţi s-o ascunzi şi-n varză, io tot o s-o găsesc !chiar dacă e numai 10 % grăsime !!! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. in sfirsit! inca un barbat satisfacut :p
    auzi, unule, se pling unii ca mi-ai virusatara blogu'. adica am concluzionat ca ai fi alde matale care ma infestezi cu chestii daunatoare.

    RăspundețiȘtergere
  3. de la norysor? parca asa o cheama. in fine, nu o mai am in lista de mult. ia sa caut si in reader.
    rezolvasi macar problema? esti clean acum?

    RăspundețiȘtergere
  4. "matale care ma infestezi cu chestii daunatoare"
    =))=)) Cu carne..... ;)
    Ps: arata bine! Dar... inca mai am gustul unui "bors de coada" papat aseara. Ce fel de coada..... nu spun, ca ma fugareste capcaunul iar :)) dar se subintelege ;) asa ca Mosul anul asta o a ajunga mai tarziu... are ceva treburi minus la caleasca =))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nimeni: "daunatoare" ca sa fie clar:p. in schimb eu n-am inteles ce-ai vrut sa spui :(((

    RăspundețiȘtergere
  6. Ps: Varza umpluta arata bine! Chiar foarte bine, in schimb nu as schimba-o cu ciorba din coada de vaca (ren) mancata de mine zilele trecute ;) Ca o fi fost renul de la caleasca lui Mos Craciun nu stiu sigur, in schimb am aflat gustul carnii de ren... care nu e diferita cu mult comparativ cu carnea de vita si am vazut ca... da: renul are coada =))=)) Iar acum.... va veni capcaunul sa ne "spurce"... ca mancam numai ciudatenii ;)) (asta era)

    RăspundețiȘtergere
  7. ahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    acu' e clar-cristal ca apa de la robinet!!!:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu zi de apa si robinet..... mai ales "cristal"!!! de cand cu acvariul... am inceput sa am cosmaruri ;)) Intamplarea e hazlie dar o pun la postul de sus. :P (daca nu deranjeaza bineinteles)

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: