19 august 2011

Hai hui prin Bulgaria

Va să zică tre' să plec spre Veliko Târnovo, undeva la 100 km în interiorul Bulgariei. * E ziua Ancă. Şi a Denisei. Şi a mea. Şi probabil a multora dintre cei care citesc Călimara. La Mulţi Ani!! A mea e în ianuarie, da' n-are importanţă. * Ne înarmăm cu răbdare. Drumul până la Giurgiu e îngrozitor. Noroc cu bucata de autostradă mai dinspre Giurgiu. * Podul de peste Dunăre nu-i gata. * Coadă. * Vignete n-au decât la nu ştim care benzinărie. * În Ruse e frumos. * Poţi să-ţi iei ulei cu cinci leva. Aşa zic niscai mici traficanţi. * Aşa că luăm şi noi 200 de litri şi ne întoarcem la Bucureşti, să-l vindem. * În piaţa Matache nu ni l-a cumpărat nimeni. * În Obor nici atât. * La Sudului mai erau vreo zece vânzători cu acelaşi ulei. * La Gorjului n-am mai fost. * Am zis să facem din el subproduse, că vindem mai uşor cozonaci, pâine şi ce s-o mai putea face cu atâta ulei. * Am răsturnat uleiul în cadă. Ni se făcuse foame. * Am zis să facem o omletă uriaşă. * Am făcut cu tot uleiul din cadă. * Morala? Nu luaţi ulei de la Ruse, că n-aveţi ce face cu el. * Şi aşa mai departe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: