25 martie 2011

Cronica de Suedia - 5

Am vazut o Dacie! Chiar la coltul strazii mele. * Ne-am luat televizor, asa ca azi-dimineata am petrecut prima ora in compania televiziunilor suedeze. Am zappat printre: show-uri de bucatarie, show-uri (si mai) debile americane, cu oameni plini de vointa de a slabi si schimba garderoba. Abia astept sa gasesc si eu serrial comestibil, ca toate emisiunile au VO original si subtitrare in suedeza. Poate asa sa se prinda de mine si alte cuvinte decit alea din cartile de povesti pentru copii. * Ieri am avut norul nuclear de-asupra capetelor. Comportament normal. * Simbata se serbeaza Ora Pamintului, iar oamenii astia chiar sting becurile si televizoarele timp de o ora. Noroc cu bateriile de cursa lunga ale laptopurilor!

3 comentarii:

  1. cate cereri ati facut pentru televizor?! aaaa....si cum de v-au aprobat achizitia tv-ului?

    RăspundețiȘtergere
  2. deci cu televizorul s-a intimplat asa: vecina cea buna mi-a zis ca e un anunt la panoul cu de toate. in anunt se spune ca cineva da degeaba un televizor imens, o cataroaie pe care am ridicat-o cu macaraua pina in pod, unde stam noi. intrusul a fost acceptat dupa indelungi reprize de cicaleala, batut la cap, tocat la creieri barbatul din dotare. acu'am teveu, dar nu mai uit la el, ca am pierdut reflexul si nu e in dormitor ca sa ma pot uita din virful patului, cum imi place mie. o sa te tin la curent cu desfasurarea evenimentelor:p

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: