15 martie 2011

COMPUNERE ABSOLUT IMPARTIALA

Bucataresei am sa-i dau 10 lei. Impartial cum sunt ii dau 12. * Stiu ca Pepe si Oana Zavoranu se despart degeaba. La primul termen au primit 7 luni pentru impacare. Asta suna a teapa, acum cand te poti desparti la telefon. * Ascult Eureka si vad o vechitura, Sunset Bulevard, ca sa va dau fiori. * S-a semnat chestia cu metroul. * El va circula intre Raul Doamnei, nu stiu unde este, si Hasdeu si va avea statii la Universitate, noul stadion, Bragadiru, Londra, da, e vorba de capitala Angliei, Giurgiu si Bolintin si va fi gata in doua, trei zile. * Bucatareasa zice ca nu-i ajung 12 lei. Impartial cum sunt ii dau 14 si-o basma. * Apoi, vaz ca Lady Gaga fura melodii. * Da' de ce de la Madonna si nu de la Florin Salam, Dan Bursuc sau Copilul de aur? Pana cand sa fim discriminati in halul asta? * Am vazut, Buna!Ce faci?, un nou film romanesc regizat de Alexandru Maftei, baiatul lui Ernest, dupa scenariul Liei Bugnar. * Asaaaaa! * Impartial cum sunt, zic: E un cacat de film, debil chiar, la care nu tre' sa va duceti daca-am facut-o eu. E asa: Un cuplu are casnicia pe duca. Nu tu futai, nu tu distractie, nu tu o pupatura. Si-atunci intra amandoi pe chat si se indragostesc din nou unul de altul, desi in final n-o arata. * Un umor caznit ne face sa credem ca actorii chiar joaca ceva, un baiat al cuplului fute in toate pozitiile, asta fiind un atu al filmului, ca vedem funduri de fete tinere, ceea ce nu-i de colea. * Buuuuun. Si? * Si atata tot. * Sunt si filme romanesti misto. Le vom povesti si p-alea. * Totul e sa dam de Piticu Gras, de Musiu Alexandru, de DulceDeeea, de Petroniamarcs si de mai vechii nostri companioni, ca sa ne veselim impreuna. * Bucatareasa mai vrea bani. Impartial cum sunt ii mai dau 10 lei, o camasa cu buline albastre, doua prezervative, tigari si asa mai departe.
Vasile Rechinroll

17 comentarii:

  1. si-a revenit Vasile! da' lung uichend ai mai avut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bag si io ca musca-n zar...
    Iertat imi fie, dar mie mi se pare CA CAlimara sufera...

    RăspundețiȘtergere
  3. Vlad: Calimara sufera, pentru ca nu mai am timp si inspiratie pentru ea... s-a transformat in cronica de reclamatii&plingeri. Vasile imi da o mina de ajutor. asa e el, ce-i in gura si-n capusa. eu ma bucur ca mai sint si alti ochi care privesc din calimara catre lume. mie-mi cloceste o alta idee de blog in cap, sper sa am timp sa ma ocup. o sa ma distrez rau de tot!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aha.
    Eh bien, je dis ceci: AFERIM !
    Vasile, Vasile. Sunt bouche bée.
    Sa curga vinul ca de mine ati dat. Sau am dat eu de voi.

    RăspundețiȘtergere
  5. voisinuleeee, les plus, le mieux - ca sa-i parafrazez pe beutorii de faivaclocti.

    RăspundețiȘtergere
  6. vasile rechinroll16 mar. 2011, 09:33:00

    Musiu, tocmai iti scrisei pe calea legala. Comit aici acum, ca asta va fi blogul stranierilor, intrucat bucatareasa mea, dimpreuna cu tava, ma va purta prin lumea larga. Ai sa vezi, ai sa vezi si asa mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  7. vasile rechinroll16 mar. 2011, 09:36:00

    Lu' Vlad ce sa-i zic? Da, chiar, cine-i Vlad asta? Daca se inscrie la PDL ii mai scriem. Daca la PNL la fel. Daca la UNPR asisderea. Asa ca si asa mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  8. @vasile ranchiunosul pardon rechinroll : Chiar! Cine dreaq e Vlad asta?!?
    Dar vezi ca nu primeste corespondenta A.R.!

    RăspundețiȘtergere
  9. @aida: Mai bine sufera ca-i ignorata decat de ignoranta...

    RăspundețiȘtergere
  10. Vlad: totul e relativ:) are Calimara zile mai bune si mai proaste... cum crezi ca-s io cind pun muzica si scriu nimic?

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Aida: oricum altcumva decat ignoranta... eu cred ca in momentele de "muzici la minut" esti fie una fie mai multe, fie toate, fie si inca altele dect cele ce urmeaza: obosita, melancolica, nervoasa, stresata, acrita, scarbita, beata (!), adormita, ametita, lipsita de chef, lenesa... dar nu ignoranta :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Vlad: pe bune??? le-ai detectat tu p'alea de le lalaiam cind eram beata?:pppp

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma bag si eu in seama ca deh,... n-am ce face! Alexandru Maftei nu este fiul lui Ernest. Din intamplare il cunosc oarecum pe singurul fiu al lui Ernest. Il cheama Gheorghe si este sculptor. Atat am avut de zis. In rest numa' de bine si da mai multi bani bucataresei. Poate ajuta la documentare :)

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Aida: Glumeam, bre! :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Vlad: si io care credeam ca, minune, ma citeste cineva cu atentie:pp

    RăspundețiȘtergere
  16. ...și uite aşa, metroul se aproba și nici până azi nu se făcea...
    Doamna cu râul circulă tot cu tramvaiul patruşunu şi după cinci ani, aşa să spui la abaţie!

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: