25 februarie 2024

DE LA BOB DYLAN LA DALI

...bună, bună, draga mea...n-am mai vorbit de mult...Da, am auzit dicuția cu muzica românească fie ea folk, rock, blues, ce vrei....Da’-n primul rând că Bob Dylan s-a născut legendă, nu ca la noi Crișan ăla la care s-a muncit mult ca să deslușim ce cântă, ce vrea...da...ce-am mai făcut? Multe, dragă, multe, dar important e că am fost la Dali, la expo...foarte mișto...Ne-am dus c-a zis Mirela, hai, dragă, de Dragobete să ne îndrăgostim la București, la Dali, foto
....așa că io și Denis ne-am îmbrâncit câte un parpalac pe noi și ne-am dus...Când să ies din casă vecinul ieșea și el cu o oală uriașă de ciorbă, mișto mirosea...Ce faci, vecine? Io, mă duc la Dali, el, io la țară, la grătar...Mi-a mai zis că florile de pe culoar o duc foarte bune, și i-am dat dreptate...așa că am ajuns la ARCUB... lume, succes colosal...M-au impresionat obiectele mici din aur, smaralde, grafica...foto. Du-te să vezi, neapărat, vezi...Am ieșit de-acolo în Centrul Vechi care jumătate era închis, ruină, paragină dezolantă...Cam trei sferturi...Soare, ce să zic...O animatoare ne-a invitat să mâncăm șnițel și avea buzele mari ca ale Biancăi Drăgușanu dacă sunt adevărate pozele alea, da noi ne-am dus la ceva Gyros la niște greci...Bun...Trebuie să faci o diferență între Dali și lumea de-afară...Urâții din Centrul Vechi....Imposibil...O singură gagică semăna cu Gala, foto, așa că ne-am dus să ne luăm Tarantino de la Cărturești...
Mirela a luat, Denis a stat cu Dali, foto, io m-am distrat privind niște țoale urâte întrun fashion de pe Lipscani....Urâte, fată, urâte...Omenirea venea buluc...Îmbrăcată care mai de care....Tineri, babalâci...Pliz, pliz, sorry....Sar de la una alta....P-ormă, să știi că Cătălin Crișan n-are talent...Asta e diferența dintre muzica noastră și a lor...Acolo e cu talent, aici merge și fără...Vezi Săgeata Căpitanului Ion și Lt Bullit...Găitan e un actor fără talent, Steve Mc Queen ce să zic...Filme din aceeași perioadă, anii 70...M-am uitat la Bullit pentru că am citit la Tarantino că l-a impresionat...Era mic, avea 10, 12 ani...M-am uitat, cum îți zic, și io acum de Dragobete...Nu trece timpul...Nu, nu trece....Nici Săgeata....Bine, fată, bine, nu zic nimic de comasații ăștia, e o prostie....Da, mai vorbim sau poate treci pe la Izvoru, da...Când vrei...Foto, Mirela Gruiță.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: