08 noiembrie 2023

KILLER ON THE FLOWER MOON

....bună, bună,...nu, nu, călcam...fac o pauză cu tine...da, au înebunit ăștia, zău așa, că cash că card, aiureli, dragă, de prostit mahalele, țiganii poate, dar nici p-ăia...nu, nu, nici cu caietu’ nu prea mai e bine că sar clineții la bătaie zicând că nu-i adevărat ce-au cumpărat...uite, vecina mea, Tanța, și-a deschis un bufet d-ăsta, de țară cu de toate și de când s-a auzit că dă și pe caiet, toate satele au dat năvală aici...și-ntro zi, a venit și Nicu, ăla din marginea satului, să-și plătească caietu’...era zi de leafă sau de pensie nu mai știu...ce-am io, Tanțo, acolo? Păi, vreo două mii de lei...cum două mii? Ai înebunit? Păi, Nicule, numa’ puii congelați sunt vreo șaișpe, trei zeci de pâini, bere...Io?, șaișpe pui congelați? Niciodată....ia să văd...uite, îi am pe zile...Minciuni, Tanțo, minciuni... Cine să mănânce la noi șaișpe pui congelați? Păi, n-ai cinci copii, Nicule, nu-i știu pe toți?...Fac o paranteză, dragă....Nicu umbla mereu la el cu un lanț de ceva tractor, cred, așa spunea că lucrează undeva spre Dunăre...I-a tras Tanței una cu el în cap, că a umplut-o de sânge...Cu mine, zice Nicu, nu-ți bați joc...Futu-ți caietu’ mă-tii...și pac încă una... Înțelegi? Până să ieșim noi, vecinii, până au băgat de seamă ăia din bufet că-i bătaie, Tanța a fugit spre lac...Plină de sânge...așa că asta-i cu caietu’ draga mea... Banu’, banu’ cash contează, peșin cum se zicea odată...Noi? Ce să facem? Gicu la servici, io acasă cu bagajele...Cum unde plecăm? La film, dragă...Am deja cincizeci de sanvișuri, calc acum cămăși, câteva fuste pentru mine..Cum la ce film? La Killers on the flower moon al lui Scorseze, că ține trei ore jumate și noi dacă trece de o oră jumate zicem că suntem în concediu și desfacem cortul în sală, paharele, căciulile că poate-n ale aproape patru ore vine iarna...adică plecăm pregătiți, dragă, nu ne mai duce nimeni de nas, că stai să vezi că-i cu Brad Pitt, sau DiCaprio, nu...am și tigaie, ulei, că avem cu noi tot timpul pui congelați de la Tanța...și facem acolo-n sală..da, nu plecăm fără...Și în Bulgaria am fost cu pui congelați de la Tanța...cred că avem vreo trei mii de plată, da...cine-i mai știe, că nu dăm niciun ban...hai, te pup...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: