21 august 2015

Știri pe scurt

Strâns cu ușa prin mijloace specifice de către polițiști, criminalul Agigea Loretti din com Nisa, județ Franța, a mărturisit: Am intrat și mi-am văzut victimile în apartament. Una era cheală, una nu. Ba avea un păr prea lung, cu niște table în el, cu cercei, șuvițe de macaroane și suluri de bani și asta m-a enervat. I-am tăiat capul ca să-l arăt la copii. Am patru, doi băieți și două fete.

Plouă pe suprafețe întinse. Atât de întinse încât guvernul român a apelat la domnul Gabriel Oprea.

De la TVA de 20% se va ajunge în 20 de ani la TVA de 1%. Dar atunci țara va fi goală.

PUBLICITATE Maria mănâncă mazăre. Lui Marin nu-i place, că-i prea ca la țară. Atunci Maria ia un topor, retează mâna lui Marin și apare sloganul: Numai cu Clorofila dinții se albesc!!!

Partidul Americanilor Muncitori, PAM, cere de la guvern numai pâine neagră. Reporterul nostru, Cătălin Burcea Comeagă este acolo și ia primele declarații de la fața locului: Bună ziua Andreea, Palade, Gâdea, ăia de la B1, Ion Cristoiu, Mugur ciuvică, Bogdan Chireac, Tudor Octavian, Monica Tatoiu și așa mai departe.

În vestul țării mama-i numai una.

PUBLICITATE Maria numără boabele de mazăre. Lipsește una. Ia toporul și-i taie o mână lui Marin. Apare sloganul: Cine fură azi un bob, să-l stăpânească sănătos, dar să nu-l văd io.

Marja de tristețe a românilor este prea mare. Insuportabilă.

SPORT O normativă europeană va face ca panourile de baschet să fie înălțate cu încă șase metri, iar jocul în sine să se desfășoare pe tavan.

VREMEA Cerul e închis până ieri.

Agenția CĂLIMARA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: