18 iulie 2013

Peştişorul de aur a murit

Mortul de ieri, Nae Nicolae, avea un peştişor de aur. * Pe care l-a pescuit cu 11.000 de euro. Unsprezece mii. * Nae se scula dimineaţa şi-i spunea Peştişorului: Bă, dă-mi şi mie un Bentley ca să mă duc cale de vreo 5 km până la Bucureşti. * Şi Peştişorul i-l dădea. * Dar Nae Nicolae nu se scula numai în dimneaţa cu Bentleyul, ci şi în alte dimineţi. * Şi de fiecare dată îi spunea Peştişorului: Bă, dă-mi doi brazilieni la echipa mea de fotbal, că vrem să intrăm în A într-un an doi, ca să jucăm cu C.F. Barcelona aici la Ştefăneşti!! * Sau: Bă, fă-mă regele imobiliarelor din Ilfov, că n-o să mă-ntrebe nimeni de unde am banii, şi după aia să-mi cauţi ceva la Senat, că Ştefăneştiul nostru va deveni oraş cu două milioane de locuitori şi un milion de peştişori de aur şi aşa mai departe!! Înţelegi? Sau îţi iau apa din bazin? * Şi Peştişorul înţelegea. * Apoi, a venit o locomotivă şi a spart şi Bentleyul şi bazinul Peştişorului şi asta a fost tot. * În toată tevatura asta din media legată de moartea Peştişorului, nimeni nu s-a întrebat cum a făcut nenea ăsta banii, că numai de la Peştişor mai va, aşa cum nu s-a întrebat nimeni cum au făcut banii alţi Peştişori aflaţi prin bazinele lui Năstase, Voiculescu şi aşa mai departe. * Băieţii de la Travel Channel, Anglia, au venit la Hunedoara să vorbească cu strigoii din Castelul Corvinilor. * A ieşit un strigoi şi le-a zis, în română: Bă, nu ne mai şutuiţi din Londra aia a voastră, de se conduce pe stânga, că vă ia mama dracului!! Ce!, credeţi că noi nu ştim să ne comportăm într-o mare metropolă, că nu ştim să ştergem un Degas de praf, că nu putem vorbi cu regina voastră în orice limbă, că ceasurile voastre nu merg şi la Bucureşti? A? Noi, strigoii din România, o să facem scandal la Haga, la Bruxelles, unde avem europarlamentari asemenea nouă, şi o să vedeţi voi!! Hai, back in the UK!! * În Indonezia s-au interzis prin lege secretarele, şefele de cabinet, consultantele şi alte chestii feminine de subconducere, din cauză că au crescut semnificativ rata soţiilor de directori, superdirectori şi miniştri înşelate. * Legea se va aplica şi în România, de fapt aşa a şi fost adoptată la Djakarta. * La Bucureşti, în locul gagicilor mişto din secretariate vor fi angajate femei de la azilele de bătrâni din ţară, în felul acesta fiind promovate industriile medicamentelor, turismului şi metalurgiei. * A metalurgiei din cauza dinţilor fabricaţi la Sidex Galaţi. * Cam aşa ceva.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: