25 iulie 2013

Decât minciuni

Aseară a venit Hayssam pe la mine şi decât am vorbit. * Zicea: io n-am făcut de unul singur tot ce-am făcut, ci cu ăştia de la toate guvernările. * Mai zicea: Nici n-am fost plecat, am stat pe Calea Victoriei şi când mă rădeam, mă dădeam de fotbalist la Steaua ca să circul prin lume, şi când nu mă rădeam jucam piese de teatru la Naţional, la voi la Bucureşti, în piesa aia Bărbierul din Sevilla. * Iar zicea: acum mi-e mai simplu să mă fac coregraf, că-mi deschid o sală de fittnes şi vin toţi ăştia mari la mine să-mi dea bani căcălău ca să tac din gură, să dau numai din  picioare în paşi de dans. * Înţelegi? * Păi, ce, puteam face io singur trafic de arme? * Mai zicea: puteam io să corup dacă ei nu voiau? * Şi să ştii, că n-o să mi se întâmple nimic, că pe toţi îi am pe bandă, sunt al dracului de periculos. * Al dracului. * Şi ca să arate cât e de al dracului mi-a pus o bandă cu Ion Iliescu, în care vorbeau despre păşunit, tuns iarba, irigaţii, Europa, taxa de protecţie, difuzarea ziarelor, ofiţeri acoperiţi arabi, şi despre ce criză o să vină mai încolo, prin 2013, când va trebui să apar la lumină, ca să zică Băsescu de acţiune neautorizată. * Apoi, pentru că omul tot îi dădea cu coregrafia, am dansat amândoi pe Ravel. * Întâi în bucătărie, apoi în living, mai la urmă pe stadionul Naţional. * Frumos, foarte frumos. *  Un grup de intelectuali, în frunte cu Liiceanu, a început să împartă din drepturile de autor ale lui Cărtărescu bani şi pentru autorii care nu câştigă nimic din scris, tagmă care este foarte numeroasă. * Pe TVR 1 apare dl Larry Watts şi zice că ştie el mai bine ce-i cu România. * Aşa o fi, dar atunci de ce nu pomeneşte şi de şcolile făcute la Moscova de Nicolae Ceauşescu şi Ion Iliescu şi cu ce "calificări" au venit de acolo. * Chestia asta era mai importantă decât să ne spună nu ştim ce despre Bodnăraş. * Trecând peste un pod al Neajlovului am aruncat o sticlă cu un bilet în apă. În el am scris: fraţilor, se de zahăr de 4 lei la Mega Image. * Ştirile despre Gigi Becali continuă: dânsul va înfiinţa la Jilava o secţie de maternitate masculină. * Sau: echipa de polo a penitenciarului Jilava a bătut echipa similară a Greciei. Unicul gol a fost înscris de Gigi Becali. *  Şi mai la vale: Corul Oilor din opera Ciobănaş la oi m-aş duce a fost scris şi interpretat de Gigi Becali. * Şi aşa mai departe.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: