19 mai 2013

Col de Bras

Am lăsat Nisa în noapte şi ne-am dus să ne cazăm la Col de Bras, unde eram aşteptaţi de alţi câţiva români. * În maşină mi-a sunat telefonul. * Bă, că ce faci, bă, că să nu uiţi să-mi iei din Sanremo genta aia de piele la care visez de mult, iar dacă treci prin Grasse, du-te la fabrica de parfumuri Fragonard şi ia-mi ceva la sticluţă şi-un săpun, pe la noi zice Ponta că o s-o ducem bine, da' nu-l crede nimeni, chiar mi-a zis şefu' bă să nu-l crezi că nu-i vorba de bine în România atâta timp cât pe televizor mai apar Stolojan, Prigoană sau Columbeanu căruia iată i-au scos dosarul de informator al secu că te şi mirai că de ce aşa de târziu, şi când să închidă omul meu telefonul l-am întrebat io că ce-i face nevasta aia blondă mişto şi mi-a zis, zice: bă, a fugit, nu era de mine, era prea înaltă şi nu auzea ce-i spun, aşa că drum bun şi dacă treci prin Cannes ia un autograf de la Spielberg că numai el merită, apropos de Spielberg să ştii că Malmouatu n-a luat nimic la Eurovision, pentru că melodia aia de căcat a lui nu se mai cântă de dinainte de războiul de 100 de ani dintre Franţa şi Germania poate, aşa că a câştigat Danemarca, da' nu te întrista că mai sunt Eurovisioane şi TVA de 9 la sută la pâine, care cică nu se mai fură acum dacă-i aşa mic, naiba ştie că nu mă pricep la politică, aşa. * Col de Bras este un deal ca la om mie de metri. * Era 3 dimineaţa când am ajuns şi oamenii ne aşteptau cu miel la cuptor. *  Gazdele nu mă cunosc şi află că sunt scenarist. * De succes. * Aşa că mi-au adus o plăcintă cu vişine şi m-au pus să-i scriu scenariul. * Şi aşa mai departe.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: