23 iulie 2011

Dupa atentat

Da, s-a intimplat in Scandinavia.
Exact, in Norvegia, tara aia insipida plina de petrol si de pesti. 
Da, scandinavii sint din ce in ce mai rasisti si mai extremisti de dreapta. 
Cert, social-democratia e buna, dar nu pentru catei. Islamisti (a se citi "arabi') go home! Sintem foarte primitori, dar nu (mai) primim pe oricine.
Poate se va termina odata cu ipocrizia si cu politicile de stat si de UE care nu reflecta (re)sentimentele populatiilor  fata de straini.
Hai, fiecare in tara lui!

11 comentarii:

  1. ;).... asa cum spunea Basescu: Hai GATA.... ACASA!!! (la conferinta de la Brussel, adresanduse ziaristilor ROMANI care ai pusesera o intrebare incomoda)
    Cat despre atentat.... no comment, ce nu am inteles eu aseara urmarind TV5 a fost faza cu masacrul de pe insula: asta tot in Norvegia a fost???

    RăspundețiȘtergere
  2. Ps: ups... dap! Mai trebuie sa exersez la franceza :P
    Ps2: Mai bine povesteste-ne de vacanta ;) ca de stiri de genul asta... e plin peste tot. Unde intorci capul numai lucruri aiurea si urate auzi si vezi..... povesteste-ne si tu ceva frumos, asa dupa... Tukholma!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nimeni: vine baiatuuu' ! cronica de vacanta e pe scrise.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai baiatu' asta a ucis vreo suta de crestini ca sa razbune uciderea altor crestini de catre niste musulmani jihadisti... nu prea are sens.. In sfarsit, cum spunea cineva pe aici pentru simplificare, totul se reduce la Basescu.. Again! Wtf?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nicule, ce ma mira e ca omu'o sa ia maxim (daca am inteles eu bine din presa franceza) 21 de ani de inchisoare! pai in State ar fi fost aruncat din prima pe scaunul electric! norvegienii sint cool. iar tinerii aia erau membri ai Partidului Muncitoresc, mama lor de comunisti! si mai erau si colorati printre ei, am vazut cu ochii mei la teve.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu cred ca nu e vorba nici de rasism nici de comunism nici de social-democratie, nici de nimic politic, filosofic sau anti- ceva. Pur si simplu, un dement, un idiot, a vrut sa devina celebru. Si partial a reusit.
    ... Parerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Vlad: .... si Hitler a devenit celebru.... si Ceausescu... "diferenta" o face PRETUL PLATIT DE NOI (restul)... pentru "dorintele" unora!
    Chiar daca nu esti afectat personal acum, poate pe viitor vei fi afectat indirect datorita masurilor de securitate ce se vor lua... si asta din simplul motiv ca.... UN IDIOT A CREAT UN PRECEDENT!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vlad: eu cred ca e mai mult de atit si sint mai multi idioti din astia decit crezi sau decit se vad! Nimeni are dreptate, o sa suferim cu totii din cauza masurilor de securitate care intaresc din ce in ce mai mult statul politienesc.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nimeni: Asa e, si unul si celalalt au fosr celebri ... si sunt! Si da, asa e, noi platim. Vorba e asa: cu cat ii "glorificam", ii "ridicam in slavi" sau - din contra - ii ocaram, ii blamam mai mult, cu atat ii facem mai celebri si ei isi atig tinta. Tot niste idioti si niste impotenti au fost si aia doi de i-ai pomenit tu.

    Aida: Da, statul politienesc se intareste, se dezvolta si ne va cauta in popou cu atat mai mult cu cat ne ofuscam noi impotriva cretinului. Motiv numa' bun sa se impuna reguli mai dure, controale mai stricte...

    Amandoi: Nu incerc sa diminuez gravitatea crimei. Nu o neg si nu o ascund. Doar ca eu nu cred ca individul avea in cap o ideologie, o substanta, o baza, o filosofie care sa sustina ceea ce a facut alta decat "i-am casapit ca sa fiu io jmeker!". Asta e tot! Consider ca e un cretin care a scapat ochiului "vigilent" al politiei.

    RăspundețiȘtergere
  10. Vlade, da'alea o mie cinci sute de pagini pe care le-a lasat pe net ce-s? unii nu scrie (sic) atita intr-o viata de om. nu zic ca omu'e sanatos la cap - aud ca avocatu-i vrea sa-l scoata de dement - nici ca ailalti dictatori citati or fi fost mai brezi. idioti, da'multi, ca sa parafrazez. nu cred ca e singurul care sufera de anti(imigranti, islamisti si ce-o mai fi). ca nu pun toti mina pe kalasnikov, asta-i partea a doua.

    RăspundețiȘtergere
  11. Poi tocmai aici (sa te abtii sa pui mana pe kalasnikov) apare diferenta intre oamenii normali si dementi. Nu am ascuns niciodata ca exista natii pe lumea asta pe care nu le suport (e parerea mea, e sentimentul meu, e "ura" mea si nu cred ca mi-o poate scoate cineva din mine). Prin urmare, fac si eu parte dintre cei "anti-ce-o-fi". Asta nu inseamna insa sa militez, sa instig, sa dau la gioale si cu atat mai putin sa dau in cap sau sa ucid. La urma urmei nici macar membrii neamului respectiv nu au nicio vina ca sa-au nascut cu natia respectiva si au primit cultura poporului din care fac parte... Puteam avea ghinionul sa ma nasc chiar eu - mai stiu eu ce? - tigan de exemplu si sa consider ca a fi nomad este un modus vivendi.
    Avocatul cretinului il va scoate sigur dement, nu de alta, dar chiar e! Si daca il scoate dement e bine? E rau? Raul a fost deja facut. A mai ramas doar dorinta/ nevoia de razbunare a unora...

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: