29 iulie 2011

PASTILĂ 1

Când să zic şi io că România intră în incapacitate de plată şi mă bucuram că am economisit 100 de lei, iată că vine un prieten bun, Vasile Rechinroll, şi-mi spune că nici vorbă de aşa ceva. * Întreb: de unde ştii. Zice: păi, nu ştii că în niciun an cu probleme electorale nu se încetează plăţile? Mai zice: pentru că tre bani la aia, la aia, şi chiar şi la promisiuni. Aşa că ascultă Limp Bizkit, ca să te clăteşti la cap. * Am pus Limp Bizkit şi-am hotărât să plec la mare. * Îl sun pe prietenul Vasile Rechinroll. Zice: Nu te duce la nicio mare în România, că s-a umplut de copii. De 8, de 11, de 5 luni, de 2, de 7, de 4 ani. Băieţi şi fete. Mai zice: milioane de copii, care urlă, plâng, te enervează. Şi aşa mai departe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: