10 ianuarie 2011

Nu mai fac (pina data viitoare)

Un prieten m-a intrebat de ce folosesc termenul "gulag" cind vorbesc despre Suedia?? Chiar asa, nu e frumos! Unde mai pui ca vreunul dintre noii mei prieteni suedezi si-o arunca, intr-o buna zi, ochii peste blog si nu o sa-i placa deloc vorba asta. Bine, nu mai zic gulag. Ramin cu exilul. Nu ca nu m-as simti inchisa intr-un perimetru mic, din cauza de program strict pentru copil, vreme proasta & zile scurte, lipsa automobil, mincare proasta.. O sa vina si zile mai bune. O sa mearga ele trenurile asa cum trebuie, din 20 in 20 de minute Malmö-Copenhaga si vitavercea - nu 3 pe ora si nici in alea nu te puteai urca. O sa razbeasca ei gunoierii troienele si-o sa pot arunca si eu gunoiul la gunoi - nu ca acum cind pun virf la tomberoane. O sa stea el soarele agatat pe cer pina mi s-o acri, nu ca acum 8 ore si un pic.
Hai, ca acus vine primavara.

10 comentarii:

  1. Eu credeam ca-i libera exprimarea pe acolo. Daca nu fac fata aia, zi si tu "rai" si intelegem noi care e faza.
    Apropos de "nu mai fac"... cand intru pe faina ta pajina de hinternet, pagina asta cu blogul minunat, mi se deschide o frumoasa pagina pe care nu o doresc. Ba chiar o urasc pentru ca imi consuma inutil lucrul mecanic si atentia. Stiu de la ce este, de la counter-ul ala pe care l-am avut si eu o perioada. Nu. Câh. Beac. Uooooo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eugeneeeeeeeeee, invata-ma cum sa extermin pagina aia de publicitate!! de care couner vorbesti? zelist?? plizzzzzzz frumos de tot!
    cit despre vorba aia, mi-a scos ochii un prieten de-al meu roman care mi-a atras atentia prieteneste.

    RăspundețiȘtergere
  3. Voazino, aiditi draga cu totii înapoi p-aici, zau. Uite, ieri iesiram unspe români din Orleanu la un haleu. Si înca erau lipsa vreo trei. Si toti numai din aceeasi bransa cu mine. Trenurile nu merg mai bine, stiu. Dar automobil lipsa nu e cu putirinta.
    Bun, e iarna si aici. Dar macar simti ca esti acasa, fiindca francezii au început sa-i copieze strasnic pe români la capitolul iarna care ia prin surprindere.

    RăspundețiȘtergere
  4. Aida, foarte draga tre' sa mai fii tu multora care te lauda si te aproba in toate cele. Dar prietenul tau care ti-a atras atentia prieteneste are dreptate oricum.. la gulag te duceau in vagoane de vite cu usile zavorate pe dinafara, tu te-ai mutat de buna voie si cu business class..
    Iar trenurile care circula 3 pe ora se succed exact din 20 in 20 de minute, nu? Sau poate ca-mi scapa mie ceva..
    Oh, si cate-ar mai fi de zis.. da' nu mai e mult pana-n aprilie! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. musiu voisinule, viu! la vara, ca numai vara nu-i ca iarna! am luat nota de debandada, pe internet, ca la fata locului a fost bine.

    Nicu: ai dreptate, 3x2=6. corect. da'alea 3 fura inaccesibile, nu luara calatori si in al 3-lea n-am putu penetra, ca se buluceau calatorii ca in ratele noastre. de unde atita bisnins clas... iar buna voia a fost lipsa de alternativa. orisicum, vorba-i vorba: nu gulag (desi etc), ci exil cu drag. ca si alora din vagoanele ferecate li se promitea paradis. si l-au avut, nu? tocma' am tras cu mopu' in casa scarilor, ca asa-i la noi in paradisul comunitar.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine ai revenit!... ;)
    Ptr "restul"... citesc comentariile si zambesc: Cand unul dintre "criticii" tai va putea sa iti spuna: "Eu am fost ca tine, tu nu ai fost ca mine".... POATE abia atunci vor intelege SENSUL EXPRESIEI folosite de tine!
    L.E. : mie nu imi apare nici o pagina de publicitate si niciodata nu a aparut, dar poate ai rezolvat problema intre timp ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. domnu'nimeni: mersi! am scos counterul de cititori, se pare ca el era vindut publicitatii. de-acu'pot sa navaleasca cititorii fara grija:p

    RăspundețiȘtergere
  8. I'm free at last!!!! Tenchiu! Love. Peace. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. La ze list nu exista pagini in plus ce sa se deschida. By the way, de ce nu iti pui ze list? Cred ca ai fi in primiele 2-3 mii...

    RăspundețiȘtergere
  10. am ze listu', in partea stinga, jos de tot. sint pe la 4 mii si ceva, ca nu sit bloggeritza serioasa.

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: