16 ianuarie 2023

LIGHEANUL E PE CÂMP sau LA O LANSARE

Totul a început atunci când s-a descoperit că pe câmp era un lighean. Au trecut armate străine, s-au perindat domnitori, aventurieri și cosmonauți și toți au văzut ligheanul dar nu s-au apropiat de el. N-au avut curajul. M-am apropiat eu. L-am ridicat. Dar nu era singur. Avea o nevastă. I-am luat și nevasta care însă avea un palton. Și-n cur un tirbușon.
Nu puteam ține această descoperire numai pentru mine, așa că m-am dus la Green Hours și am dat totul la iveală.
Sâmbătă 14 ianuarie 2023. Când au auzit că Ligheanul de pe câmp este în centrul Bucureștiului, imediat au venit Lia Doru, Laura Tăutu, Mihnea, Dan Păduraru, Gigi, Rita, Sonia, Magda Tudose, Nelly, Tibi, Pătrunjel, Raisa, Alina Amza, Alina Rontescu, Cristi, Monica, Cătălin Mirea, Mirela, Cornișteanu, Maggie, Luca, Luiza, Oana Bucur, Adilă, Andra Țicărău, Radu Lup, Radu Biri, Relu, Cornel Stranschi, Adi, Miruna, Mihai, Luminița Radu, Madi Cornea, Simona Tănăsescu, Vlad Leu, Laura lui Tibi, Cristi al Alinei, Cristiana, Miha de la Giurgiu, Mircea Ice Man, Gabi Mirea, care au vrut și ei o parte din lighean. Dar, ce să vezi, Ligheanul nu era de dat, era într-o carte care se lansa atunci: Eu, BU și Viezurele Marin, pe loc.
Așa că au cântat cu toții hitul Ligheanul e pe câmp și s-au dat autografe și a fost mișto, mișto de tot. Că pozele vorbesc de la sine. Da, de la sine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: