14 februarie 2022

CENTURA ROMÂNIEI

...Bună...bună...Stai să sting aragazul...Am la cuptor...Ce faci? Ești bine? Asta cu centura am auzit-o din sursa mea de la Bruxelles.. Nu, dragă...nu...n-am niciun europarlamentar român acolo că ăștia se duc degeaba.., sursa mea e femeie de serviciu în clădire și aude tot c-or fi francezi, nemți, italieni ea aude tot...vorbește și șase limbi, îți dai seama....da...s-a discutat să se facă o centură ocolitoare a României ca să nu mai treacă nimeni pe acolo, înțelegi? Ai nevoie în Grecia, pac, o iei prin Kosovo, ai nevoie tu ungur de Bulgaria, pac o iei prin Serbia și așa mai departe...nu mai zic de turci sau alte neamuri că altele nu sunt în Balcani...Da, păi, românii nu-și fac centuri la ei în țară...la ce să aștepți .. așa că e mai bună una care să ocolească țara noastră.. Atunci să vezi comerț...Vii din Germania și-ți cumperi mecdonalds de la Pancevo sau aiurea...fetele din Ucraina și de la noi mai ușor fac ști tu spre Budapesta sau Belgrad... Cum cine rămâne în România? Tot noi, decongestionăm circulația, ne luăm câte un fotoliu și câte un teve și ne punem pe ascultat minciunile ăstora...că cu făina, că cu agricultura, că cu Ciucă sau Iohannis....că pensiile.. tot gogorițele alea de sute de ani, da’ măcar nu mai avem poluare că asta ne omoară cu schimbările climatice ... înțelegi? Ai să vezi c-o să fie mai bine...Nicio țară nu are centură ocolitoare..vom fi primii și banii noștri se vor duce la întreținerea ei...adică o să facem fezabilitate din oră în oră...Facem olărit, cântăm la nai, horeca pe marginea centurii, dragă...Din loc în loc tot pe centură va citi în chioșcuri special amenajate Cărtărescu, da, ca să afle ăia de la Nobel...Vor fi spălătorii la lighean pentru toată Europa....Bum economic va fi, bum...Mă mir că nu s-au gândit mai devreme, de-acu vreo cinci sute de ani...că atunci nu mai aveam probleme nici cu Unirea, nici cu Războaiele, nici cu comunismul...nici cu nimic...Umblau toți pe centură și gata...Nici istorie n-am fi avut...ce-i aia istorie pe centură? Ai auzit tu? Da...fac sarmale...N-am o varză bună, dar nu contează că n-o mănânc io, o dau ăstora mici la școală...că dacă le fură cineva li se strepezesc dinții și-i iei la bătaie...Da...te pup...Mai vorbim....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: