08 iunie 2013

Cum am sarbatorit ziua nationala a Suediei (6 iunie)

Ca sa ramîn si de data asta repetenta la testele EPSO - UE (despre care am mai scris aici), m-am urcat dis-de-dimineata într-un tren si-am coborît la o margine de Copenhaga.

Am luat autobuzul catre zona industriala, la fel de sinistra ca zonele industriale de peste tot. Am sarit pîrleazul spre sediul instituiei unde am dat testul.

O data ajunsa 6in fata calculatorului, am clickat mai mult la întîmplare unul dintre raspunsuri. Daca exista un Dumnezeu al datatorilor de teste Epso, e bine sa se manifestat în acele momente, ca acum e prea tîrziu. Dupa ce-am semnat de iesire, am facut traseul invers. Autobuz...



Gara...

Înapoi la Malmö, unde începuse deja carnavalul în piata din cartier, cu o voioasa orchestra de pensionari si cîteva perechi care dansau sub soare.
Suedia e înca în strai de sarbatoare, deoarece azi (08.06) se marita printesa Madeleine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: