10 decembrie 2011

Bucatarisme - 13

Nimic interesant in cosul saptaminal de legume, doar 2 cartofi dulci cu care nu stiu inca ce sa fac. Si mai vine si vacanta (nu stiu de unde, dar stiu ca sigur pleaca in Franta cu avionul). Dar, dragii mei fani (din care numai unu'e Unu), nu-nchid cantina chiar asa de brutal si fara preaviz! Ca sa vad dau, totusi, niste apa la moara si-n gura, iata o poza cu un pestisor pe care l-am mincat intr-o seara:
 Caruia i-am pus capac cu o salatica de fructe (o ora am tocat la ele!):
 Masa imbelsugata de Craciun sa aveti si Trifermentul la-ndemina!

6 comentarii:

  1. Mmmmmmm... calcan! Bun bun, tare bun!!!! Salata arata "buna rau" si ea! Doar intr-o tara bananiera ar putea arata mai bine (sau mai bogata)
    App. Aida, ca tot ma gandeam eu la "bucatarismele" astea ale tale: stie oare lumea cat e pretul legumelor prin "partile astea"??? Poate unii cred ca faci dieta... dar eu zic ca traiesti pe "picior mare" ;)) (zic asta ptr ca tocmai am revazut niste poze cu preturi facute in piata.... unde era 10€ kilu` de salata si 3€ capatana de usturoi;)) )

    RăspundețiȘtergere
  2. da' stii ca ai dreptate?? ca vad ca dai pretul pe kilogram. legumele noastre sint ecologice, e oarecum normal sa fie mai scumpe decit alea normale. da'si alea normale te usuca la buzunar aici. ca sa le gasesti ieftine trebuie sa mergi in magazinele de discount si-atunci calitatea e slaba.
    ar fi o idee sa scriu despre preturile legumelor. ia sa-mi notez eu cind merg la cumparaturi :p

    RăspundețiȘtergere
  3. ;)) Sa nu uiti!
    La preturi m-a facut atent mama, ea fiind o impatimita a "proaspat si sanatos" facea comparatie cand a venit aici cu preturile din Italia si Franta... Pe mine nu m-au interesat asa de mult fiind un impatimit al sistemului semi-preparat, semi-congelat... datorita vechii mele probleme: termenul de garantie :)) (de cand le cumpar si pana le manac ori se strica ori expira =)) )
    Si apropo de kilogram: nu stiu la voi dar aici se vand fructele (cele mici in general, tip cirese, capsuni, caise) si legumele (fasole verde, bame sau alte minuni) pe sistemul "Litra" - ce naiba o fi nu stiu, dar cert este ca nu se cantaresc ci se merge pe principiul volumului: au un fel de cana mai mare sau mai mica (ceva gen 500gr si 250gr) si cu alea se "masoara".... in felul asta ai si senzatia ca iesi ieftin ;) 4 € litra de capsuni nu e mult, dar daca o cantaresti acasa si vezi ca ai cam 400gr sa zicem.... te cam i-a plansul ;))
    Mai multe detalii astept de la tine... te pricepi la cronicute ;) Eu aprovizionarea o voi continuia din supermarket, m-am impacat cu gandul asta, rar am sa ajung prin piata...si deh: nu am rude sau prieteni "saritori" si nici nu am sa am cu siguranta ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. ai să spui că-s cârcotaş, da' n-ai dreptate...nu-mi place cum arată calcanul. nevastă-mea, care e pisholog, m-a învăţat ceva despre percepţiile umane, că-s strict legate de alea 5 simţuri...
    motiv pentru care te laud excesiv, dar, dacă n-o fac io, cine o mai face ? pentru minunata salată de fructe, în care, spre deplina satisfacţie, sper că te-ai ostenit să pui şi vreo sută de ml de rom! ai uitat?! nu se poate !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nimeni: si pe mira ma mira nespus modul lor de a cintari solidele ca pe lichide! uite aici indicatie in retata suedeza: 10 decilitri patrunjel. ce-i aia?? cit ii aia?? aceeasi durere si aici, la raportul cantitate/pret.

    RăspundețiȘtergere
  6. bre unule, matale esti dintre cei care maninca peste numai la dezlegare?? atunci se explica. cit despre salata inromata... de unde rom?? la cit e de scump aicisa...

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: