15 iunie 2011

Leapsa cu filme

Parca am mai avut una (sau poate n-am onorat-o) si poate am scris tot cele ce urmeaza: am o memorie slaba a numelor, asa ca o sa ramineti dezamagiti de postarea mea. In primul rind tu, Eugene, ca de la tine vine leapsa care merge la Gabriela (mai fa si tu o pauza de la dizertatie) si la Nicu (cind intra sa mai stearga praful pe blogul la care nu mai am acces, ce chestie! E o moda asta cu restrictionarea accesului). N-am un Top 5 al filmelor preferate, dar m-as uita la orice ora si de nenumarate ori pe zi la seria TAXI si la filmele romantioase cu Meg Ryan. Despre filme am mai scris si eu si Vasile pe blog cind am avut material si inspiratie. Ramin, desigur, cu puternica impresie a ultimului film vazut, pina ii uit titlul si povestea:p

8 comentarii:

  1. Chestia cu lipsa de acces este cea mai simpla modalitate de a inchide pravalia fara s-o arunci in aer. Nimeni n-are de fapt acces in afara de mine. Si asta nu pentru ca mi-as reciti niscai productii geniale, pur si simplu blog-rollu' de acolo e readerul meu si zilnica poarta de intrare catre paginile voastre..

    RăspundețiȘtergere
  2. P-asta l-ai incercat? Solaris mi-a placut foarte tare si (culmea!) in a doua varianta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Aoleo, leapsa cu filme? Ultimele titluri despre Comunicarile Comisiei pe relatia cu grupurile de interese nu te intereseaza? :D
    O sa incerc, totusi, multam.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine, voazino, la babe nu dedesi leapsa ?
    Auzi, aznoapte am vazut pâna la patru AM seria cu BD în alerta si restu pe Youtube.
    Acuma bag devedeu cu La grande vadrouille.

    RăspundețiȘtergere
  5. Gabriela: tot astept infos despre Comunicarile alea:p

    RăspundețiȘtergere
  6. Vlad: Solaris imi spune ceva, dar linkul tau duce la Taxi. vorbim de aceeasi chestie??

    RăspundețiȘtergere
  7. musiule, considera-te lepsuit, daca poftesti. aferim BD-urile oriunde s-ar petrece ele! la grande vadrouille idem. si sint atitea filme tari in Voltaireland ca trebuie top separat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Haolio! Am copiat link-ul tau? hehe! Iote astalalt:
    http://www.imdb.com/title/tt0307479/
    Scuzee!!

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: