19 iunie 2023

VINERI DE LA 6 ȘI 9. UIMITORUL INTERVIU AL SOPRANEI FELICIA FILIP

REDACTOR: Canalul Bîstroie Marea Neagră are, din câte am înțeles, 7-9 metri adâncime. Se poate cânta la un asemenea nivel? FELICIA FILIP: 7,9 metri pentru o scenă de operă e puțin. Înălțimile lor sunt cel puțin duble. În schimb în spațiul sugerat va trebui cântat doar ...repede. În rusă,Bîstro înseamnă repede. REDACTOR: ’’Duba duba draga mea, dă-mi căciula ta/Dacă tot ne despărțim, hai întâi să ne iubim, baby, baby.’’ Sunt versurile unei melodii compuse de mine. Ceva Rock. Iar linia melodica este așa: aaaa, ddduuuu, ieee, biiiii, gi bi bigi. Cred c-o pot cânta pe o scenă internațională. Pe care? Vă rog să-mi spuneți! FELICIA FILIP: Atenție la versuri,să nu fiți acuzat de plagiat! ,,Baby,baby" cânt eu cu IRIS! În rest,mesajul poetic este limpede și elevat. Cât despre linia muzicală vă rog să o revedeți. Lipsec ceva bemoli. Reveniți. Aștept! REDACTOR: La Slatina, orașul în care v-ați născut, am auzit că una din stațiile de metrou se va numi Eroii Revoluției. Tot Eroii de la București sau alții? N-ar fi normal ca această stație să vă poarte numele? FELICIA FILIP: Pe cât este de probabil ca Slatina să aibă metrou tot așa este ca o stație să se numească FELICIA FILIP Dar poate încercați să mă susțineți la metroul din Giurgiu,orașul Dumneavoastră natal.Acolo am avut mari succese!!
REDACTOR: Conservatorul din Slatina are și secție de aluminiu. Nu era mai firesc să fi urmat cursurile acestei facultăți? Ați fi devenit o cercetătoare celebră în Inteligența Artificială Românească din Aluminiu, IAR din Al, cu sediul la Calafat unde ar fi venit toate somitățile lumii să-și cumpere recipiente, haine, altele. Repet: nu era mai simplu? FELICIA FILIP: A trebuit să aleg. Tatăl meu a lucrat la Alro. Cunoșteam deci de mică valoarea aluminiului. Dar o mare profesoară de canto,de când m-a auzit prima oară cântând,a spus și a lăsat în scris că am în gât un bulgăre de aur. Am fost puțin în dubiu, dar, până la urmă, am optat pentru aur. REDACTOR: Albert Einstein a scris formula fericirii pe un bilet într-un restaurant japonez. A dat hârtiuța ospătarului. Acesta a vândut-o și a devenit milionar. Dacă ați avea o formulă a fericirii, cum ar suna, cât ar valora? FELICIA FILIP: Iată o întrebare ușoară. Formula fericirii este la îndemâna tuturor.Din păcate însă,puțini o folosesc.Secretul fericirii este IUBIREA.Adică acel sentiment total,necondiționat, neinteresat,neîngrădit. Prietenia,atracția, dragostea duse la absolut,la sublim.Acolo,în punctul acela, atingi FERICIREA!Simplu,nu? REDACTOR: Vă mulțumesc! A consemnat DENIS DINULESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: