04 aprilie 2022

POȘTA REDACȚIEI

ION COLOMIEȚ, New York. Ați scris o proză despre mama dvs numită Mama mă bate. Reproducem câteva pasaje: ‘’Când eram mic și răsturnam cana cu dulceață de caise pe perna albă, albă de nea, mama scotea cureaua și mă pocnea direct în fundul gol. Am crescut mare și m-am dus la școală. Și când plecam la școală și răsturnam cana cu dulceață de caise pe pantalonii albaștri, albaștri ca cerul mama zice prostu naibii, scotea cureaua și-mi înroșea fundul. Apoi m-am însurat și nevasta mea făcea dulceață de caise că-i plăcea tare mult. Când plecam la slujbă îmi dădea câte unul să am de sandviș, dar io, în metrou, îl vărsam pe cămașa mea verde, verde secară și mama atât îi trebuia, zice cât să spăl după tine idiotule și mă bătea la fundul gol și nevastă-mea râdea că aveam multe bube’’. Frumoasă proză. Dacă scrieți regulat, adică dacă aveți talent strângeți mai multe pentru un volum. BOGDAN MĂRGĂRIT, Tulcea. Am fost de față de câteva ori când domnul Colomieț a luat bătaie la fundul gol la slujbă, în metrou sau la cârciuma unde obișnuiam să ne vedem noi bărbații și el răsturna dulceața de caise. Gestul mamei dânsului este impardonabil. Putea să-l bată acasă, nu în public. De aceea noi anturajul domnului Colomieț am strâns bani ca s-o dăm pe mama dânsului la un azil unde se practică bătaia. Și de când am dat-o are fundul roșu și ducem curele noi tot timpul, ba chiar și mături. În pauzele dintre bătăi ăia de la azil îi dau doamnei dulceață de caise pe care Ion, prietenul nostru, și-o pune-n cap știind că nu-l mai bate nimeni. Atât am vrut să vă spunem. ELENA CARABĂȚ, București. Auzind trista pățanie a domnului Colomieț, noi, femeile din sectoarele 4, 5 și 6 am făcut sesizare la Ministerul Familiei, personal doamnei Firea care cu asta se ocupă. Ni s-a cerut foto cu fundul domului Colomieț, am dat. Ni s-a cerut taxă de timbru, am dat. Dosar cu șină, am dus. Coli A4 nescrise vreo zece mii că dânșii nu aveau în tot ministerul, am dus. Ni s-a spus să așteptăm să se deschidă ghișeul că Ministerul nu lucrează decât din doi în doi ani și ăia impari, adică de-abia din 2023 așa că ne-ntrebăm dacă domnul Colomieț mai rezistă la atâta bătaie. Vă mulțumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: