30 martie 2022

Domnul SCOOP

Domnul John Edward Scoop de 98 de ani, de profesie canadian stabilit în România, coleg cu mine de salon la Spitalul de Ochi, și-a sunat fiul într-o dimineață și l-a rugat să vină să-l mănânce. Fiul, Paul Dawson Scoop, a venit și asta a făcut în după amiaza zilei de marți 29 martie 2022. Ancheta care a urmat a stabilit că în urma bătrânului John a rămas o asigurare de cinci milioane de euro și că d-asta s-a-ntâmplat ce s-a-ntâmplat. Eu am ieșit din spital în dimineața zilei de joi 31 martie 2022 și m-am dus cu Luiza și Luca la plăcinte la Casandra la metrou în Romană. N-am avut mărunt să plătesc și am dat în rucsac de o asigurare de cinci milioane de euro la purtător. Am trăit, dară, fericit până la adânci bătrâneți și am făcut cinșpe copii unu’ și unu’. Da, unu’ și unu’. Ca-n filme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: