01 decembrie 2021

NE MAI UITĂM ȘI NOI LA TV

Pe 30 nov, adică ieri, ne-am dat cu Odicolon, ne-am pus papucii ăia verzi pe care-i știți și ne-am proptit în televizor. Pe PROTV apare Măruță și zice în bubuit de tobe, scrășnete de saxofon: Nenorocire, fraților, regina ArăndBi s-a hotărât să ne părăsească, muzica va suferi fără ea. Și, ca la un semn, din tunelul artiștilor apare Cristina Spătar. Elegantă, frumoasă. Se așează în tropot de regină ArăndBi și zice veselă: Nu mă mut nicăieri, unde să mă mut? Ăia din media care au scris chestia asta sunt niște boi. De ce să plec eu din țara unde sunt regină? Unde nu cânt nimic și alte alea? Are dreptate, nu cântă nimic, nimeni nu știe ce și unde se produce așa că schimbăm canalul. Pe PRIMA TV dăm de Florin Călinescu Show, unde invitat este Andrei Păunescu, fiul lu’ tata. El, Andrei, arată la cameră ce tare e, că adică cum are el un tricou pe fața căruia scrie Poporul român e Somnoroase Păsărele și pe spate Iobag lu’ nu știm cine că tricoul făcea cute și nu se putea citi. Andrei Păunescu, că tot era ziua lui, ridică în slăvi Cenaclul Flacăra.Mamă, că ce cântece, ce stadioane, ce soliști și povestește ceva de Adrian, tac-so. Tata a schimbat un vers din Deșteaptă-te Române cu care lumea artistică nu era de acord, ceva cu granițele nu știu cum, și atunci tata s-a dus la Ceaușescu cu un tranzistor ca să-i pună noua variantă. A intrat în CC fără să-l întrebe nimeni, a dat buzna în biroul lui Ceaușescu și au ascultat amândoi varianta lu’ tata și lu’ Ceaușescu, ce să vezi, i-a plăcut și după aia au vorbit amândoi de toate cele până s-au terminat bateriile de la tranzistor și Ceaușescu a întrebat că ce nu sunt baterii și tata i-a spus că nu se găsesc în comerț și Ceaușescu s-a înfuriat și a zis cuiva de baterii. Cuiva ăla asculta la ușă și așa mai departe. Paranteză: Episodul cu Ceaușescu din relatarea lui Andrei Păunescu nouă ne-a plăcut. Și noi am stat în diagonală de CC la Biserica Italiană din București și ne duceam zilnic la biroul lu’ șefu’ la România. Anii 70, secolul trecut. Odată, țin minte, ne-am dus cu un lighean de blinele pe care-l aveam de la mama Olgăi Bucătaru, doamna Grabarev, fostă dactilo în CC și am intrat în birou la el ca la noi acasă. Am vorbit de ce vrei și ce nu vrei, că Ceaușescu nu făcea nimic la birou, că tot intra Elena, nevastă-sa, și zicea: Nicule, uite ce Rexona am primit, ba chiar odată a intrat cu o pereche de chiloți negri că nu se ferea de mine și i-a probat pe loc și-avea un cur mamă, mamă. Cur de chimistă. Adică, așa era nene, pe timpul ăla, Andrei are dreptate. Unde mai pui, că într-o zi, Ceaușescu m-a întrebat de ce nu se mai găsesc baterii și i-am răspuns că-și cumpără tot românul și și le bagă în cur ca să asculte Europa Liberă și am râs amândoi dimpreună cu Pacepa ăla care era și el acolo și ascultam bancuri. Da, așa a fost. Închidem paranteza. Florin Călinescu l-a ascultat liniștit pe Andrei, pentru că, poate s-a uitat, și atunci când Andrei Păunescu avea show la OTV și-l invita pe Florin, Florin vorbea câte patru ore și nu-l întrerupea nimeni. GIURGIU TV. E ziua națională a României și pe postul local cântă Lidia Buble. Cântă mult și prost. Zice și un Actor Grăbit al Laurei Stoica. Îl cântă fals, în fața bandului, aritmat. Singura melodie a Lidei este aia cu Te simt nu știu cum și parcă e ceva în ea, da’-i puțin. Și Madonna are o singură melodie, Material Girl, dar parcă e altcum. Mutăm pe ANTENA 1, și este primul ministru Nicolae Ciucă. El zice ceva de România, de 1 Decembrie 2021 dintr-o pozițte nefirească, de lemn. N-asculți, n-ai nevoie ză vezi și așa mai departe. Ne punem TOOL.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: