23 noiembrie 2021

O ZI DIN VIAȚA DOMNULUI COSTEL ȘIATÂT, FĂCĂTORUL DE PARTIDE

Domnul Costel Șiatât din Ministerul Român de Interne este turnător și-atât. De aici și numele. Da fapt, dânsul este șeful turnătorilor din țara noastră. A celor câtorva zeci de mii de turnători. El se scoală în fiecare dimineață, pardon, dânsul nu doarme niciodată, dar ziceam și noi așa, deci se scoală în fiecare dimineață la ora patru și-și trimite subordonații la treabă. Unde muncesc zecile de mii de turnători din scumpa noastră patrie? Păi, ei muncesc în toată societatea. Ia să vedem: În agricultură, sport, edituri, literatură, poezie, icr-uri, ambasade, școli, primării, consilii județene, uzine, mall-uri, economie, transporturi, gări, lacuri, partide, grădinițe, străzi, blocuri, armată, teatre, avioane, poliție, asigurări, bănci și poate am scăpat ceva dar vă dați seama că de emoție mai uităm și noi, na! Acum, că domnul Ludovic Orban își face un nou partid liberal mai deștept și mai cu tradiții brătiene decât fostul,că aici am vrut să ajungem, domnul Costel Șiatât se bagă în seamă. Îl sună pe domul Orban:Bă, Șică, faci partid aud! Legal sau ilegal? Cum ce-’nseamnă? Păi, legal e că e o lege a partidelor care spune că se pot face partide doar cu câte o mie de susținători din câte cinșpe județe, ce ai uitat? Nu mai e ca pe vremea lui Patriciu la PL 93 când mergeai după țigări și nu știai mersul! Nu, nu mai e. Uite, și Tăriceanu când și-a făcut partid tot la mine a apelat. Știi, cu alde. Și Băsescu așișderea, cu pmp. Deci, dacă-ți faci partid, oricât ar lupta el pentru bunăstarea românilor, zi-mi din timp. Ca să-i sunt pe băieții mei. Pe fetele mele. Înțelegi? Ca să văd dacă mai e loc prin județe, că dacă nu, să racolez alți peneliști înfocați, cam ca tine așa! Bun! Dacă întreabă cineva? Cum să-ntrebe, băi? Păi, la înscriere sunt tot băieții și fetele mele, n-ai treabă! Hai, dă-mi de știre. Stai, nu-nchide, din banii de la buget care-ți intră pe partid varsă și mie dreptul. Cum cât? Un milion, două de euro. Hai, nu te căca pe tine, ce-s banii tăi? Sunt ai lu’ boii ăștia care dau taxe. Știi bine, că poate d-asta-ți și faci partid, nu-mi spune mie, hoțomanule!! Domnul Costel Șiatât a închis telefonul. Și-a pus urechea cu care ascultă poporul român și a ieșit la noul său loc de muncă. Păi, cum care? Dac’-am știi, nu v-am spune?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: