24 noiembrie 2021

CURSA

Mama mi-a spus că dacă termin cursa asta pe locul doi mă duce în Uganda unde sunt mulți șoareci metalici cu care pot să cutreier așa cum vreau măruntaiele pământului iar eu asta fac sunt acum pe locul doi vezi foto al doilea din stânga dar și tata mi-a spus că dacă termin pe locul doi mă duce în Gibraltar unde chiar dacă e iarnă te încălzești de la floarea soarelui care e cultivată de englezi iar apoi seara târziu îi aud certându-se în bucătărie că tata zice că politica românească e un căcat încă de pe vremea fanarioților că și atunci își tăiau capetele era corupție ditai corupția și chiar și turcii care nu se băgau știau că alde moldovenii și românii de la Dunăre dau șpăgi babane să rămână pe scaune și că pe ei doar banul îi interesa că și așa nu aveau ce face cu Țările Române fără Transilvania că aia era prea departe dar nu aici am vrut să ajung că mama a zis că nu-l mai primește pe tata în pat dacă mă tot îndeamnă să ies doar pe locul doi și că nici ea nu se mai primește în pat dacă mă tot îndeamnă să ies mereu pe doi că eu sunt de locul întâi și ăștia de pe locul întâi merg la Hollywood și joacă în filme cum ar veni în The Last Duel al lui Ridley Scott însă eu nu vreau în America eu vreau la Buftea să joc în filmele lui nu contează cine că sunt la fel și să iau premii la Sarajevo că unde mai pui că o gagică de la grupa mare aia de trei ani îmi face ochi dulci și m-a invitat în pădure ca să mă bată și să mă-ngroape așa reieșea din privirile ei iar când au venit ai ei s-o ia de la grădiniță le-am spus și ei au râs că ce era nasol în pădure că la vârsta asta unde s-o faceți și mi-au dat două palme că de ce o fac de râs pe fetița lor scumpa lor fetiță care mă place mult da care mă place mult așa. După ce am terminat cursa, mi-am strâns echipamentul, m-am urcat în mașină și am dat să ies pe poarta grădiniței. Fetița scumpă mi-a făcut semn că adică o iau și pe ea semn de-ntrebare. Ne-am dus în pădure. Eu aveam cortul pregătit, saltele pregătite, prezervative pregătite, brazii foșneau, urșii foșneau, veverițele foșneau și-am făcut dragoste vreo trei ceasuri. Da!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: