03 iunie 2012

Bucureşti 20

Un tânăr s-a aruncat de la etajul 9 al Interului. * În primul rând că Interul putea să nu aibă etajul 9 şi atunci acest reportaj preluat de pe media nu ar fi avut loc. * După ce s-a zdrobit de asfalt, murind pe loc, noi am stat de vorbă cu bietul băiat. * Ne-a zis: E o formă de protest că vom alege un primar prost. A mai zis: când treceam prin dreptul etajului 8 am văzut într-o cameră cum unii împărţeau nişte bani de campanie electorală şi cum, băgând banii în buznar, milioane, ziceau: dă-i în pula mea de alegători, le promitem că dăm cu mătura şi ne vedem de furăciunile noastre. Iar a zis: când treceam prin dreptul etajului 5, mi se pare, l-am văzut pe Botezatu primind ordine şi ceasuri de milioane de euro de la nişte "băieţi". Iar a zis, bietul mort: la etajul 2 am văzut USL şi PDL bând împreună, deci totul în România este mascaradă. * Cam aşa ceva, după care tânărul s-a sculat şi s-a dus singur la cimitir. * O rachetă românească în piaţa Victoriei. * În ea vor fi îmbarcaţi toţi pensionarii din România, cam 7 milioane, şi trimişi defintivi pe Lună ca să nu mai voteze de fiecare dată cu Ion Iliescu. * Fac asta de 22 de ani şi o ducem prost. * Şi aşa mai departe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: