21 aprilie 2011

STENOGRAME, DECLARAŢII ŞI AŞA MAI DEPARTE

Pentru că suntem în zona declaraţiilor, arestărilor, stenogramelor şi al altor alea, procedăm şi noi ca toata lumea publicând câteva. * Necolaiciuc: "Io, când cumpăram pentru CFR creioane de un milion de euro bucata nu-mi dădeam seama ce făceam, aşa că acum nici mort n-am cum să dau banii înapoi. Şi cu costumele alea de scafandri tot aşa s-a întâmplat. Le-am luat şi idioatele alea de la contabilitate n-au vrut să le mai poarte. Aşa că, vă rog, să mă eliberaţi." * Pepe:" Io n-o mai iubesc de mult pe Oana Zăvoranu şi nici ea pe mine, da' ar fi bine să ne lase mă-sa banii, ca să avem cu ce ne plimba prin Paris." * Sorin Ovidiu Vântu:" Io când am zis că am omorât mulţi ca alde ăsta, Ghiţă, m-am referit simbolic la nu ştiu cine m-am referit, aşa că să mă pupaţi în cur că tot n-aveţi ce-mi face." * Boc:"Economia României va creşte în 2012 mai mult ca-n 2013, dar mai puţin ca-n 2011, pensiile la fel, aşa că vă rugăm să binevoiţi să ne votaţi şi la locale şi la generale şi în Bulgaria şi în mă-sa pe ghiaţă, că m-am săturat de voi". * Iisus Christos:" Io înviu cu o singură condiţie. Să termine metroul până la aeroport, că sunt bolnav, mă dor picioarele, sacul de cadouri mă cocoşează şi aşa mai departe." * Florin Salam:"Cântecele mele e foarte frumoase şi le ascultăm cine nici nu te gândeşti cu ochii." * Mugur Isărescu: "Inflaţia e mare. Da, şi?" * Cineva: "La anu' se împlinesc opt ani". * Şi aşa mai departe. Vasile Rechinroll.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: