13 septembrie 2023

VINRI DE LA 7 JUMATE. ELEGANT INTERVIU CU MIHAI BISERICANU

REDACTOR: Fă-ți o scurtă prezentare pentru cititorii noștri. Mulți dintre ei potențiali spectatori ai spectacolului Vineri de la 7, 30 de la ARCUB, regizat de Mircea Cornișteanu. MIHAI B.:Născut sub semnul Vărsătorului, împrăștii zâmbete către toți cei cu care interacționez. Educația muzicală și teatrală mă ajută să aleg diferite modalități de exprimare, ajungând astfel direct către centrul emoțional al privitorului. Antrenamentul vocal și corporal, cât și studiul diferitelor instrumente muzicale de-a lungul anilor, mi-au dezvoltat capacitățile de exprimare, ajungând astfel să exist în toate formulele de apariții scenice sau spectaculare. De la teatre la filarmonici sau opere, de la film sau televiziune la dublajele vocilor pentru jocuri pe computer, desene animate sau filme, interpretând, compunând, cântând, sau chiar făcând pantomimă. Nu numai că vocea mea este în Arhiva de Aur de la Radio România, dar sunt singurul actor de pe planetă care a făcut PANTOMIMĂ la RADIO! Cei de la Guiness World Records nu au fost de față, dar caut Guiness de câte ori pot... Ador să ofer bucurii publicului și mai nou, să împărtășesc din toate aceste tehnici noilor generații de actori, pentru a putea să atingă și ei coardele sensibile ale publicului. REDACTOR: De dimineață lângă lac pescarul amator se întâlnește cu Peștișorul de aur. Să zicem că tu ești pescarul amator. Ce dorințe ai vrea să-ți îndeplinescă Peștișorul? Spune-ne, să zicem, vreo cinci sau șase dintre ele. MIHAI B.:Nu am decât 430 de dorințe, așa că mă rezum la primele... 500? Să fiu înconjurat de Zâmbete, să nu văd fețe triste în jurul meu și să putem descoperi în fiecare zi numai Bucurii și puterea de a merge mai departe. REDACTOR:În Cei trei muschetari este un capitol în care Athos, Porthos și Aramis sunt la București, în Centrul Vechi. Porthos povestește acolo haios de tot: Am mâncat fasole cu cârnați, am băut fasole cu cârnați și Athos a pus ochii pe o gagică pe care a luat-o la Paris. Mai zice: În Centrul Vechi erau și Frații Jderi. Am legat o vorbă cu ei. Te-ntreb, Mihai, de ce nu apare dialogul dintre ei nici în Frații Jderi a lui Sadoveanu și nici în Cei trei muschetari a lui Dumas? MIHAI B.: Nu aflaseră de foldarea spațiului și timpului în Universurile paralele. Sau pur și simplu ne le-au ajuns parAlele să interacționeze, s-au dus toate pe fasole și pe bere...
READCTOR: Am auzit că aveți și tombolă în spectacolul vostru Vineri de la 7, 30. Este foarte bine. Mi-ar trebui un frigider. Dacă nu am auzit bine, ce se întâmplă în spectacolul vostru? MIHAI B: Mai bine tombolă, decât tomberon... Se întâmplă doar ceea ce se întâmplă, dar din plin, cu râsete, dans, versuri, și cântece, iar cine dorește să afle, are șansa și ocazia să ajungă să vadă personal: vineri de la 7.30 la sala ARCUB de pe Lipscani. REDACTOR: Cânți foarte bine la pian. Totuși nu te-am văzut la Enescu. Ți-aș sugera să cânți cu o mână la pian, cu alta la acordeon, cu piciorul drept să bați într-o tobă, cu stângul să ții partituri. E posibil? Ai fi omul orchestră. MIHAI B.:Nu m-ai văzut pentru că ai ratat momente din program. La Festivalul George Enescu în acest an amavut ocazia să particip pentru a doua oară, pe data de 3 septembrie, într-un spectacolcu sala arhiplină și ``sold out``. Sugestia însă este foarte binevenită. Acordeon și tobă mai găsesc, dar partituri... eu nu prea cânt pe note, ci pe bancNote! Iar dacă nu se întâmplă deocamdată povestea cu Omul Orchestră, îmi ajunge să fiu și numai Omul, pentru început. MIHAI B.: Întrebarea ce nu mi s-a pus niciodată și pe care o aștept de mult timp este: De ce? Iar răspunsul ar fi de bună seamă: De ce NU?Iar cine dorește răspunsuri mai amănunțite, poate vizita și canalul meu youtube intitulat 4U4Tube1, unde va găsi compoziții proprii interpretate... tot de mine, texte literare și alte interpretări. Oricum sunteți așteptați pe 22 septembrie la ARCUB, la spectacolul ``Vineri de la 7.30`` REDACTOR: Mulțumesc! A consemnat DENIS DINULESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: