03 octombrie 2022

IEPURAȘ NU MAI AI ARIPIOARE CĂ IOHANNIS ȚI LE-A RETEZAT

Bună, dragă, bună...referitor la ce discutam aseară, să știi că un muzical ca ăla de la Național enervează...ăla al lui Hausvater..da, enervează.. bine, muzicalul ca muzicalul, că n-ai decât să nu te duci, dar e vorba aici de muzica pe care o ascultăm acasă...că și aia enervează, nu ți s-a-ntâmplat să spargi farfurii ascultând Eminem? Melodia aia Just Lose It? Sau să dai foc la casă pe Wannabe a lui Spice Girls? Păi, pe vremuri, la noi, când începea Se-ntorc vapoarele Doinei Badea scăpai sarcina, îți fugea bărbatul cu alta...Mai ții minte? Uuuuuuuuuuuu, uuuuuuuuu, voce gros, gros, adică sirena și se-ntoooooooorc vapoareleeeee!!!... așa era...Sau Trio Grigoriu cu La cabana trei brazi sau cam așa ceva și când o dădeau la radio auzeai pisica lătrând, iar tu de nervi puneai ouă la murat odată cu varza...Mie mi s-a-ntâmplat odată, la o terasă să cânte formația niște purpuriuri cu Pompilia Stoian...hă, hă...Mi-a căzut părul de nervi, bărbati-miu a făcut scarlatină instant iar ăla mic a dat în bâlbâială că ne-am dus toți cu salvarea la desnervozat sau cum se spune...Lasă că și ăia din occident îi au pe-ai lor și soliști și melodii...Că Safety Dance a lui Man Without Face ce-are? Că Marcarthur Parc a lui Richard Harris ce cusur? Asculți și ești instant la balamuc...Mi-aș fi dorit doar să se enerveze și americanii ăștia și la Madiso Square Garden să fi avut loc un festival Temistocle Popa sau George Grigoriu și nu cred că de America asta mai auzea cineva...În sfârșit...Sper că nu te-am enervat, dragă, dar muzica vrem nu vrem e din viața noastră...Că în pat, că cu copiii, că cu tigaia tot muzică se chiamă...Acum la noi am auzit că se vor compune melodii cu Ciucă...Cum schimbă becul Ciucă, cum apără țara, de-asta mobilizatoare cum era pe vrema noastră Pe valea Prahovei că te chema acolo c-a ieșit soarele...așa-i și acum când Ciucă apare...îți dai seama...Și cu Iohannis se vor compune melodii și se vor învăța la școală...Am auzit că una-i așa...Iepuraș nu mai ai aripioare, nu mai poți să mai zbori din floare-n floare...Că Iohannis ți le-a retezat...Cum nu-i cu iepuraș? E cu fluturaș? Și nu-i tot aia? Nu tot Iohannis ți le-a retezat? Hai, te pupă Florica...te-am bătut cam mult la cap...Da, da, mă grăbesc la primărie să-mi înregistrez fosa...pa, pa!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: