20 ianuarie 2022

FRUMOASA DIN PĂDUREA ADORMITĂ

Frumoasa din Pădurea Adormită, foto, m-a sunat și mi-a cerut cheile de la Pădurea Adormită. Dormise acolo vreo doi ani și-și uitase cerceii și bocancii. Telefonul nu, se vedea treaba, că după el m-a sunat. M-am dus cu ea. Am parcat la marginea dinspre Neajlov și am strigat să văd dacă răspunde cineva. Am deschis și am intrat amândoi pe o potecă străjuită de căpșuni galbene. Așa miroseau, a căpșuni. Poteca se termina într-o poiană verde cu lilieci verzi și gărgărițe tot verzi cu puncte roșii. Vorbeau între ele gărgărițele despre nivelul de trai din pădure. Una zicea că dacă n-ar fi adormită Pădurea ar putea produce colesterol necesar la pasta de dinți. Alta, cu pete negre, băga de seamă că în Pădurea lor așa Adormită cum e lipsește canalizarea. În toate pădurile din lume e canalizare. Am tușit ca să ne bage în seamă hm, hm, hm! Au întors ochii și au exclamat în cor: Ea e Frumoasa din Pădurea Noastră! Te-ai măritat? Frumoasa a zic că nu și că dacă i-au văzut bocancii, cerceii și mănușile albe de care eu nu știam. Un liliac roșu cu pene de libelulă s-a băgat: Cu bocancii a plecat Zmeul Pârvan zis Ronaldo, a plecat acum câteva minute. Îl prindeți. Am luat-o la fugă după Pârvan. L-am prins în târgul de vechituri din Comana unde vindea bocancii. Îi dădea scump o mie de euro. S-a oprit o babă în fața lui, a probat bocancul stâng, i-a venit și l-a cumpărat cinci sute de euro. La timp cât s-o luăm înaintea unui tânăr Robin Hood care-l proba p-ăla drept. L-am cumpărat noi contra cinci sute de euro. Frumoasa a zis că să ne luăm după babă să-l recuperăm și pe stângul. Cu stângul a fost foare ușor pentru că prințul din Comana, județ Giurgiu, dăduse un bal și servitorii lui găsiseră bocancul lipit de cleiul de pe treptele palatului. Ne-am dat seama că baba era Cenușăreasa și ne-am bucurat că n-a mai trebuit să dăm niciun ban. În schimb prințul a cerut-o de nevastă pe Frumoasa din Pădurea Adormită. Nunta s-a ținut în Pădurea Adormită și în timpul somnului un hoț din Videle, județ Teleorman, a furat bocancii. L-am găsit pe hoț citind o carte de Dezvoltare Personală. Avea deschis volumul la capitolul Bocanci și l-am lăsat în pace. Pentru că nu te poți pune în calea unui hoț care vrea să se dezvolte peronal. Nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: