01 iunie 2022

POȘTA REDACȚIEI

PAUL N. ANDREI, București. Ați scris o poezie pronunțată. Ne place, o reproducem: ‘’Ciucă cântă pe tractor/cântec de plagiator/Țara arde pe cuptor/te iubesc ca un topor.’’ Aveți de un volum. Târgul de Carte Bookfest 2022 s-a deschis astăzi. Lansați-l la Humanitas, acolo se vând foarte bine poeziile pronunțate ca a dvs. Cu Iohannis n-aveți? CECILIA BALDOMIR NEGRESCU, Ploiești. Corect ar fi ca șoseaua 0, centura Bucureștiului, să treacă neapărat și pe la dvs prin oraș. Cu tot cu Prelungirea Ghencea. Cu tot cu Podul de la Brăila. Cu tot cu noul Pod de la Giurgiu. Și cu A8 și așa mai departe. Imediat ce se va întâmpla asta, șoselele astea vor trebui închise pentru reparații, pentru demolări, așa ar fi mișto ziceți. Trimitem propunerea dvs ministrului Grindeanu, numai dânsul se pricepe. MARIA PLOPEANU, Giurgiu. Ați scris o poezie de dragoste: ‘’Te iubesc de nu te vezi/Unde p..la mea te crezi/Trec pe stradă trei livezi/Uite capra cu trei iezi’’. Scrieți destul de ușor poezii de dragoste, cam cinci pe zi. Unde să le vindeți? Doamnă, dacă mergeți pe centura Vamă Giurgiu, Daia veți observa mii de TIR-uri. Șoferii lor, fie turci, bugari, greci, români, unguri sau cine știe, credem că vor cumpăra. Altfel ce să facă cât e ziua de lungă? ION GRASU, Caracal. 700 de lei ăștia sunt prea mulți care ni-i dă guvernul ciucă. Mie, de exemplu, îmi prisosesc. Îmi ajung trei. Cu banii mă duc la ministerul familiei și mă plâng că nu-mi ajung, înțelegeți. Și de acolo, de la ministerul familiei, firea în persoană, mă trece într-o statistică precum că cinci la sută din cei cu 700 le-ajung. Apoi îmi fac un lidîl pe terenul meu că-i mai ieftin. Ne întrebați dacă e bine cum gândiți. E foarte bine, dle Grasu. Mai gândiți. CRISTIAN DELEANU, Focșani. Ați dori să apăreți și dvs la tocșoul lui Tucă. Aveți multe de zis. Să vedem dle Deleanu cum vă putem ajuta. Dar nu-i mai bine să apăreți la emisiunea lui Ionuț Cristache? Sau a lui Turcescu? Sunt la fel de proaste. Vă sunăm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: