10 noiembrie 2020

POȘTA REDACȚIEI

VALERIU PUȘCAȘ - În toate restricțiile astea am înțeles că la televizor nu-i nicio problemă, putem să ne uităm. Așa că am deschis duminică, 8 nov, pe demonstrația de la Guvern. Vorbesc câteva personaje, vreo cinci, aflate p-acolo, care cu steaguri, care cu măști în mână. Toți zic: ……păi, se poate, domle, au îngropat Horeca. Poftim? De-asta ieșiseră ei la vânzoleala de p-acolo? Altfel erau personaje bine îmbrăcate, care aveau bani de Horeca și uite-așa. Interesant. Era o manipulare, dlor de la Călimara? Apoi, despre piețe. Vorbitorii nu păreau oameni care să se ducă dimineață în Obor. Mai degrabă prin molluri, că acolo țoalele pe care le au nu trec neobservate. Mă rog!! Nu înțeleg cum voi ăștia cu bloguri citite, cum sunteți voi, nu organizați demonstrații cu scandal, cu cai, scuturi, eșarfe, clopotnițe, ATI, mașini blindate ca să vadă Europa câtă demnitate avem și cum nu suportăm noi biată mască. Toată lumea vorbește de Horeca asta. Pe teveuri vedem știri cum că românii nu mai pot de grija biletelor de vacanță pentru 2021, deși știm că se duc în Bulgaria. Ba chiar Ludovic Orban a zis că dă bani de la Guvern la Horeca. De ce? Păi, Horeca ăsta are vile, o mie de lei pe zi din ciubuc. Și dă mâncare dubioasă. Nu vă mai plictisesc, pe final am să vă trimit o poezie dedicată Horeca. Vă rog s-o publicați integral: Ce-ți veni, măi, Horeca, ce-ți veni?! Vezi că-ți trag un pumn!! Poezia asta îi poate lua toate premiile lui Cărtărescu, așa că vă rog să n-o traduceți în toate limbile și nici să n-o trimiteți la Casa Albă în locul banilor pe avioane. Tot înainte, că-i ziceți bine!! DESPINA MARO – Propun ca toată varza rămasă pe câmp să fie strânsă și trimisă la mare, pentru sezonul viitor. În pachetul pe care-l cumpără fiecare să fie trecută, alături de cearceaf curat, măsline decojite, mic dejun și varza. Pe calități: de Lungulețu, de Sovata, și de la televizor, pentru că cea mai multă este pe la Știri. În acest sens trebuie sesizat ANAF, DNA și Joe Biden: ce-i cu varza asta? De ce nu e băgată la ATI în spitale? De ce nu sunt remunerați bugetarii cu ea? Dle de la Călimara, sunt multe lucruri care trebuie îndreptate în țara asta. De-abia așteptăm să vină Valeriu Nicolae la putere!! GIGEL SURDU – Ieri, un mesaj pus în sticlă prin Pacific a ajuns la Marea Neagră după 600 de ani. Exact în dreptul meu. Am scos biletul ros de molii și scoici și-am citit: Nu mai salva România, dacă poți!! Mi-au dat lacrimile, dle redactor, mi-au dat lacrimile. Și mie și nevesti-mii. Agenția Călimara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: