18 mai 2014

Chiloţii Turcescu

Iniţiativa particulară e la mare preţ, spun toate guvernele din 1950 încoace. * Sub comunişti n-am încercat, da' de-o vreme ne-a bătut şi ne bate gândul să acţionăm în această direcţie, în ideea, aşa cum spune şi dl Liviu Voinea, că ce-şi face omul cu mâna lui e faliment curat. * Aşa că am luat un ac, două pogoane de material tetra alb şi ne-am pus pe făcut chiloţi, că lipsesc din ceea ce numim noi "strategia naţională". * Am făcut 2.000 de chiloţi cu crac sau fără, cu glugă sau fără, cu mănuşi şi aşa mai departe. * Ei şi? * Dacă nu-i numim cum trebuie, nu se vând. * Aşa că ne-am gândit să-i numim Chiloţii Turcescu. * A contata mult că omul are emisiune pe ecran, chiar dacă degeaba, dar e acolo, lumea nu se uită, dar când zapează cu telecomanda mai dă de el şi aşa află şi de chiloţii noştri. * Dar n-a mers. * Pentru că Turcescu şi-a făcut brand din nume la OSIM. * Adică n-ai voie să-l pui pe nimic. * Nici pe ligheane, nici pe bocanci, nici pe vasectomie, cum ar suna: doamnă, vă facem un Turcescu mic sau mare? * Da, da' putem să facem izmene Mircea Badea. * Nu, că şi Badea şi-a făcut din nume brand. * Nu poţi să-l foloseşti decât în cazul băiatului său. * Şi încă e bine. * Grav e când Stolojan devine brand şi nu poţi să-l foloseşti în materiale de presă în care pomeneşti de supermediocritate. * Ca să se afle în treabă, mulţi oameni inutili din mass media sau politică scornesc diverse manifestări ca să fie centrul atenţiei câteva zile. * Nu mult, câteva zile. * Pentru că după aia, "băieţi" speciali inventează alte evenimente în viaţa altor oameni cu care să ne ţină ocupaţi sute de ani, până ieşim din istorie. * Am aflat că în anul 2.300, ultimul locuitor al României va părăsi ţara luând cu el un brand numit Coca Cola. * Aşa şi? * Păi, şi aşa mai departe.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: