10 februarie 2014

Jurnal 2

Joi seară, 6 fev, nu ştiu ce dracu' s-a întâmplat, da' am vrut să mă uit la teve şi nu m-am mai uitat, că l-am văzut pe Iohannis, ăla de la Sibiu, c-a fost propus la Interne, la Vice, la Sibiu în continuare, la europarlamentare, la fostele depozite de sticle goale, la nişte unităţi militare, pe ideea că dacă avem internele câştigăm alegerile. * Ceea ce e adevărat. * Şi p-ormă, tot joi seară mi-am dat seama că tre' să mă duc undeva pe 7, adică a doua zi, da, la Sft Ion, da' ăsta fusese cu o lună în urmă şi nu m-am dus nicăieri, la nimeni. Doar pe Ioana, pretena mea, am telefonat-o, că era la Aţel. Asta atunci, în ianuarie. * Pe 7 fev am plecat la Olăneşti, cu trebi importante: ceva grătare, şi de văzut starea de spirit a olăneştenilor la aflarea veştii că Boc a intrat în Mişcarea Populară. * A fost un vuiet pe străzi, mamă, mamă, pe la piscinele alea calde din centrul orăşelului, ba chiar în Rm Vâlcea au dat drumul la rachete cu cosmonauţi, care au plutit mult timp pe Valea Oltului de bucurie. * Da, de bucurie. * Acolo, la Olăneşti, am jucat o piesă de teatru, nu ştiu cum se numea, da' n-am jucat decât io cu Bebe, Tina a citit piesa scrisă de o fată din localitate: Ioana Negriloiu, care ne-a vândut o  carte cu 15 lei şi ne-a dat şi autograf, că era a ei. * Da, autograf, pe care scrie: Lu' domnu Denis şi patru semne de exclamare, primul fiind cel normal, al doilea fiind ceva cu dragoste, al treilea nu ştiu ce şi al patrulea aşa ca să dea bine în pagină. * Ne-am bucurat, am râs şi am dormit la unitatea militară din Olăneşti care nu ne-a dat telecomandă de la televizor. * Am mâncat noi ce-am mâncat şi ne-am râs de situaţia politică din ţară, că adică a început pe toată lumea s-o doară-n cur de situaţia politică din ţară şi toţi am declarat că-i mai bine să lipsim din ţară câţiva ani, vreo 200, până când Mişcarea Populară fuzionează cu PDL şi PSD, ba chiar şi cu Iohannis şi cu stadionul Steaua. * Apoi, să venim şi să ascultăm liniştiţi marile hituri ale Innei în limba turcă. * P-ormă erau nişte căţei pe acolo, nu vă interesează, cert e că a căzut zăpada de pe casă şi a făcut zgomot, Artenie şi Gina s-au speriat, aşa ca la război, da' nu-ncepuse războiul, ci era Iohannis care declarase că nu-l deranjează dacă e numit şi şeful băilor de la Olăneşti, la alea la care vin bătrânele să-şi îndrepte fundul şi sânii uite-aşa. * Încrezători în viitorul României, pe 9 fev, gazdele noastre, Oana şi Ştefan, au zis ceva care noi n-am înţeles, da' reieşea că va fi din ce în ce in ce mai bine la noi şi că mai bine să mergem la Amsterdam, ceea ce vom şi face cât de curând. * De-acolo o să-i scriem lui Iohannis că ne simţim bine, dacă nu cumva ştie asta înaintea noastră. * Şi aşa mai departe.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: