01 aprilie 2012

La bulivar, birjar!

Simbata am fost la Copenhaga sa ma intilnesc cu femeia simpla. Am ajuns practic pe jos, exceptind bagatela gara Malmo - gara Copenhaga cu un tren cam nehotarit. Las' ca e buna miscarea! Cu Irina am vorbit despre orice, numai despre blog(uri) nu, ca doar a fost o intilnire privata. Am mincat (eu) prinz tipic danez, adica tartine cu peste si peste si iarasi peste cu maioneza. Am cumparat cadouri pentru copii, dupa care ura si la metrou si la aeroport si ura si la gara (inca o data, pentru mine) ca sa astept si sa asteeeeept trenul retur catre Malmo. Unde ma astepta o surpriza minunata: sotul personal si-a catarat boxele pe pereti, la maxim (ele, boxele, normal). Uite ce se-ntimpla daca plec de-acasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: