12 decembrie 2007

M-am mutat

Dupa cum va amenintam, m-am mutat. Inca nu sint varuiti toti peretii, mai am si mobila de carat, ca sintem numai doi la pus circa, iar eu sint mai mult cu indicatiile:) Aici o sa mai fie loc doar pentru superoferta de site pe luna ianuarie. Blogul o sa mai existe, daca nu mi-l inchide cineva pe motiv ca n-am voie la doua domicilii... Ca sa-l pot folosi in caz ca nu rezist in lumea fara subdomeniu in titlu. Va multumesc pentru intelegere si va astept sa ma cautati si in afara bloggerului.

6 comentarii:

  1. Felicitari, Madame! E super faina platforma Wordpress, ca-ti da voie sa -ti pui imaginatia la munca sa-ti iasa un skin fain, numa' ca al tau inca e ... in lucru. O intrebare: de ce .com? Nu se putea un .ro? Intreb si eu ca omu' invidios. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. merci!
    nu se poate .ro (p'asta ti-l poti cumpara, cu suma modica, pe viata!).
    daca te intereseaza sa ai domeniul pus la bataie pe luna ianuarie, spune-mi. in principiu se poate alege intre .com, .net., .org ... din astea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci beaucoup! Pourquoi pas? Peut-etre un ".net"?

    RăspundețiȘtergere
  4. si acuma unde comentam si unde linkuim? acolo? sau asteptam sa inchei decorarea?

    RăspundețiȘtergere
  5. buna intrebare!
    nu cred ca varuitul poate sa afecteze comentatul!
    mi-as dori sa primesc un comentariu macar pe blogul cela, astfel Gabi munceste degeaba la el:)
    pina acuma google nu-l scoate la iveala la search, probabil pen'ca oamenii nu ma cauta acolo...

    RăspundețiȘtergere
  6. mul?umiri foarte interesant,

    RăspundețiȘtergere

Lăsați răspuns aici: